Matias Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) asdf Endret 9. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Det korte svaret er: JA! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Trykkforandringer i øret er aldri bra; og når du til og med hører dårligere? Ville definitivt løpt til legen. Lenke til kommentar
magnarl Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Samme skjedde med meg for et år siden. Jeg stakk til legen og det viste seg at det var et lite hull på trommehinna. Venter ennå på "operasjon". Sideeffektene av det er at man får veldig ondt i øret når man bader og litt nedsatt hørsel som du har. Man er forresten ille ute hvis man får infeksjon der som følge av dette.. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) asdf Endret 9. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
magnarl Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg ble fortalt at jeg måtte sette inn en plasterlapp av noe slag for å la trommehinnen gro sammen. Dette ble visst gjort ved å gå inn fra baksiden av øret. Fikk ikke så mye informasjon om det egentlig så derfor skrev jeg "operasjon" siden jeg ikke helt vet om det kan kalles det Var vel en øre, nese hals spesialist jeg var til jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå