Daggis Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Kjempe kort hva ?? hadde det bare ikke gjort slik at maskinen min gikk helt bananas. Satte inn kortet og installerte driverene, etter en restart begynte problemene. Maskinen måtte sjekke disken for konsekvens som det heter i XP. Når operativsystemet skulle lastes inn og en skal da få en innloggingslyd kræsjet hele maskinen slik gikk det hver gang. Til slutt måtte jeg starte maskinen i safemode og avinnstallere driverene. Etter en ny oppstart av windows fungerte maskinen så dårlig at jeg måtte installere xp på nytt. Har nå fått lagt inn driverene til kortet men kan ikke spille av noe lyd. MP3 filer kan ikke apilles av alle wav filer kommer opp med en feilmelding at filen er skadet og og avspilling av cd'er får jeg opp en uspesifisert feil????? Noen som har tips til hva jeg kan gjøre ?? Bytter kortet på mandagen hvis ingen kommer opp med noe revolusjonerende. Har prøvd og bytte pci spor og interne lydkortet er slått av. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Last ned de oppdaterte driverne fra nettet. Oppdater også Windows, det bør hjelpe. Ellers har du den samme gamle leksa; chipsettoppgradering eller ev. en biosoppgradering(kortet er temmelig nytt, ikke sikkert ditt hk skjønner at det er der). Prøv dette og se hva som skjer, kortet har jeg forøvrig sel og det ruler. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Har du på sound accelereation? Sjekk det ved å skrive DXDIAG i run --> sound. Lenke til kommentar
Daggis Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 Takk for hjelpen men det viste seg at det var selve lydkortet som var ødelagt. Har nå fått installert det nye og oppdatert alt. Nå fungere det bra, lyden er strålende 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå