ole_marius Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 hei, jeg går på videregående andre år. jeg er avhengig å ha et godt ordbok/oversettelses bok program. i fjor fikk vi elever i Bodø tilbud om å få ordnet plus gratis, men i år fant plutselig kommunen ut at dette kostet meget med penger og dette tilbudet er avsluttet. vi tegnet en avtale med kommunen med rettigheter at vi skal ha dette programmet gratis iløpet av årene vi studerer, slik at nå bryter kommunen avtalen og vi er litt frustrert. så til det endelige spørsmålet.... har noen en bruker så jeg kan registrere en kopi av programmet på min pc? hvis noen har forslag til andre programmer trenger jeg en norsk/tysk/engelsk ord/oversettelse bok har allerede heinzelnisse som er tysk-norsk men føler denne er for dårlig Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Har desverre ikke noen nøkkel, men er ikke Google translater litt bedre enn heinzel, sånn til reserve. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 hadde jo tenkt på eksamen siden Internett ikke kan brukes da Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) oversetter en haug med språk, ++hele setninger heinzelnisse er bedre en google, fordi den tar med bøyninger. veldig bra. anbefaler og laste ned programmet dems, har ikke alle ord men du får dem den finner med en gang. så ikke hva du hadde postet. Endret 14. oktober 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 hehe, det går nok greit, synd at kommunen bryter avtalen med ordnett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå