Øystein.F. Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Global oppvarming er i vinden som aldri før, og framtidsutsiktene våre er mildt sagt dystre. Les mer Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Æsj... dette spillet hadde jeg forhåpninger til. Jeg har ikke prøvd det selv ennå, men 4/10 var jo ikke... bra... Lenke til kommentar
HerOptimus Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg kan faktisk ikke kjønne hvorfor lucasarts prøver seg på noe annet enn star wars. jeg husker når de skulle komme ut med Full trottle 2 og hadde begynt med Sam & max. så kanselerte de begge spillene for å da komme ut med 2 spill som ikke solgte noe i det heletatt. grunnen de kanselerte full trottle og sam & max var fordi de ikke trodde de spillene skulle håve inn mye penger. og satset på spill som var som alle andre spill på markedet som ikke tjente penger i det hele tatt. mener att lucas arts skal gå tilbake til gamle dager og satse på adventure spill. de har jo jævla mangen gode spill tittler der som de sitter å ruger på. jeg såg en video av dette spillet og jeg tenkte hva fanen er det de holder på med. ikke rart att de holder på å legge ned hele spill greien. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg likte demoen veldig godt faktisk. Men 4/10 var jo under det jeg forventet. Får bare middlemådige omtaler andre steder også. Hadde egentlig tenkt å kjøpe dette snart, men nå venter jeg heller til det har sunket til rundt 200-lappen, noe som sikkert skjer etter nyttår. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Grei karakter. Har testet ut demo'n, og spillet falt ikke i smak. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Jeg kan faktisk ikke kjønne hvorfor lucasarts prøver seg på noe annet enn star wars. jeg husker når de skulle komme ut med Full trottle 2 og hadde begynt med Sam & max. så kanselerte de begge spillene for å da komme ut med 2 spill som ikke solgte noe i det heletatt. grunnen de kanselerte full trottle og sam & max var fordi de ikke trodde de spillene skulle håve inn mye penger. og satset på spill som var som alle andre spill på markedet som ikke tjente penger i det hele tatt. mener att lucas arts skal gå tilbake til gamle dager og satse på adventure spill. de har jo jævla mangen gode spill tittler der som de sitter å ruger på. jeg såg en video av dette spillet og jeg tenkte hva fanen er det de holder på med. ikke rart att de holder på å legge ned hele spill greien. Er ingen av de gode, gamle som jobber der lengre så tror faktisk jeg heller foretrekker at de lager SW-spill. Det de KUNNE gjort er å la andre selskaper(som Telltale Games, eller selskapet til Tim Schafer) lage Full Throttle, DoTT eller Monkey Island-oppfølgere også kan Lucas Arts gi det ut. Elns. De som har laget dette: http://www.dagbladet.no/art/spill/pc-spill/3492443/ kunne feks. fått lov til å lage det. Det er veteraner fra Lucas Arts og Sierra blant annet som står bak. Ser fantastisk ut! Endret 14. oktober 2008 av Chrissj Lenke til kommentar
Tormeh Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg kan faktisk ikke kjønne hvorfor lucasarts prøver seg på noe annet enn star wars. jeg husker når de skulle komme ut med Full trottle 2 og hadde begynt med Sam & max. så kanselerte de begge spillene for å da komme ut med 2 spill som ikke solgte noe i det heletatt. grunnen de kanselerte full trottle og sam & max var fordi de ikke trodde de spillene skulle håve inn mye penger. og satset på spill som var som alle andre spill på markedet som ikke tjente penger i det hele tatt. mener att lucas arts skal gå tilbake til gamle dager og satse på adventure spill. de har jo jævla mangen gode spill tittler der som de sitter å ruger på. jeg såg en video av dette spillet og jeg tenkte hva fanen er det de holder på med. ikke rart att de holder på å legge ned hele spill greien. Er ingen av de gode, gamle som jobber der lengre så tror faktisk jeg heller foretrekker at de lager SW-spill. Det de KUNNE gjort er å la andre selskaper(som Telltale Games, eller selskapet til Tim Schafer) lage Full Throttle, DoTT eller Monkey Island-oppfølgere også kan Lucas Arts gi det ut. Elns. De som har laget dette: http://www.dagbladet.no/art/spill/pc-spill/3492443/ kunne feks. fått lov til å lage det. Det er veteraner fra Lucas Arts og Sierra blant annet som står bak. Ser fantastisk ut! Kommer dette på Steam så kjøper jeg det momentant Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Hehe, tror han som har skrevet artikkelen i dagbladet der tok litt av da han skrev navnet på hovedpersonen. Ifølge han heter hun Mona De Lafitte, men et raskt søk på wikipedia sa Mona de Laffite :!: Edit: jammen hadde han rett han i dagbladet. Endret 14. oktober 2008 av nouse4aname Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Wow, enda et spill der man skal skyte og sprenge ting! Også har det grafikk som gjør at ting og tang glinser i lyset! Fantastisk! Utrolig så innovative utviklerne er for tida gitt! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Damn, det var da voldsomt. 4/10!! Om spillet er så drit egentlig, eg likte demoen og vurerte å skaffe meg denne, men venter til den faller i pris. Lenke til kommentar
HerOptimus Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg kan faktisk ikke kjønne hvorfor lucasarts prøver seg på noe annet enn star wars. jeg husker når de skulle komme ut med Full trottle 2 og hadde begynt med Sam & max. så kanselerte de begge spillene for å da komme ut med 2 spill som ikke solgte noe i det heletatt. grunnen de kanselerte full trottle og sam & max var fordi de ikke trodde de spillene skulle håve inn mye penger. og satset på spill som var som alle andre spill på markedet som ikke tjente penger i det hele tatt. mener att lucas arts skal gå tilbake til gamle dager og satse på adventure spill. de har jo jævla mangen gode spill tittler der som de sitter å ruger på. jeg såg en video av dette spillet og jeg tenkte hva fanen er det de holder på med. ikke rart att de holder på å legge ned hele spill greien. Er ingen av de gode, gamle som jobber der lengre så tror faktisk jeg heller foretrekker at de lager SW-spill. Det de KUNNE gjort er å la andre selskaper(som Telltale Games, eller selskapet til Tim Schafer) lage Full Throttle, DoTT eller Monkey Island-oppfølgere også kan Lucas Arts gi det ut. Elns. De som har laget dette: http://www.dagbladet.no/art/spill/pc-spill/3492443/ kunne feks. fått lov til å lage det. Det er veteraner fra Lucas Arts og Sierra blant annet som står bak. Ser fantastisk ut! dette er det spillet jeg gleder meg til i år. har faktisk ventet på dette spillet i flere år nå. men er faktisk ingen norske butikker som har forhånds bestilling på dette spillet. no jeg synest er rart siden spillet kommer i slutten av månden Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Noen som vet hva systemkravene er? Jeg har kun Mac med unntak av en laptop som er 4 år gammel.. Spørs vel om den er bra nok til å dra "A Vampire Story"? Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Har spilt dette et par timer og synes det er helt ok. Flott grafikk,jevn 30fps framerate på 360 og imponerende fysikk. Lenke til kommentar
Nuur Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) dette er det spillet jeg gleder meg til i år. har faktisk ventet på dette spillet i flere år nå. men er faktisk ingen norske butikker som har forhånds bestilling på dette spillet. no jeg synest er rart siden spillet kommer i slutten av månden Absoluttspill.no har da hatt forhåndsbestilling lenge på dette spillet her. Endret 15. oktober 2008 av Nuur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg