Malvado Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 ... Og melkinga har allerede begynt. Noen som tror at det blir mindre enn ti utvidelser før Spore 2 kommer? Jepp. Tipper at mye av det som ble lovet i Spore kommer i form av ekspansjonspakker, ergo massiv melkeku. Er glad jeg så det for det møkkaspillet det er. Lenke til kommentar
Imbakekeke Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 EA gjør det lett for meg å boikotte spillene deres når de gjør en så dårlig jobb på å dekke over dritten sin. Lenke til kommentar
Kvalatad Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hadde vert kult viss det hadde comt Creatures med PELS! litt meir naturlig enn ribba creatures.. Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Det kommer sikkert i ekspansjon det og, rett etter den hvor du har mulighet til å dekorere husene innvendig med møbler. Dette er produktmelking til den store gullmedaljen, også kjent som "The Sims"-syndromet. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 nå ble jeg for alvor lei av både spore, og ikke minst EA... Forbasket.. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Kankjse jeg bare skal laste det ned for å ha prøvd det....ikke faen om jeg betaler for å åpne en bakdør i Windows....Og for sikkerhets skyld kjøre det hele i VMWare under linux.... Lenke til kommentar
Pibbz Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Gamer.no er jo opptatt av å oversette alt mulig, synes dere svikter litt nå "Spore: Creepy and Cute Parts Pack" "Creature Creator" En forandring til det bedre dette spør du meg Mye mer behagelig å lese. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 SOm sagt, Sims all over again -.- Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Gamer.no er jo opptatt av å oversette alt mulig, synes dere svikter litt nå "Spore: Creepy and Cute Parts Pack" "Creature Creator" En forandring til det bedre dette spør du meg Mye mer behagelig å lese. Skapningskaperen? Skapningskaperskaperingskaperskapningen? Er vel også EA som digger å oversette...stuff - stæsj...stæsj bæsj... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg