Notatblokk Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Det var jo en veldig forbedring Takk for bildet! Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 En stund siden jeg avsluttet nå, men kan jo komme med en oppdatering. Når jeg sluttet var det ganske bra men fortsatt en del i ansiktet. Bynte å ta tran etter ca en måned da jeg fikk tips om at dette skulle hjelpe. Vet ikke om det er kombinasjonen av tran og kuren men nå er jeg så godt som kvisefri :)Noen andre som har forsøkt å bare ta tran? har begynnt å klø noe sinnsykt på leggene og lårene, det blir bedre når jeg smører meg men er fortsatt ille. Tror dette kommer av kuren da den tørker ut kroppen.. Men synes det er vert det, heller klø en å gå rundt med kviser.. Helt nydelig å kunne stå opp uten å måtte sjekke ansiktet hele tiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Avsluttet kuren? Hvor lenge skulle du gå på det? Fint det hjalp da Men synes det virket litt snålt at du sluttet så fort Hvordan går det nå? Har vel ikke kommet tilbake kviser igjen vel? Altså store mengder. Selv har jeg merket at det kommer en her og der en sjelden gang, men det er nok normalt. Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 nye bilder? Skal se hva jeg får til.. Avsluttet kuren? Hvor lenge skulle du gå på det? Fint det hjalp da Men synes det virket litt snålt at du sluttet så fort Hvordan går det nå? Har vel ikke kommet tilbake kviser igjen vel? Altså store mengder. Selv har jeg merket at det kommer en her og der en sjelden gang, men det er nok normalt. Ja, var litt over halvveis.. Har bare blitt bedre og bedre til nå.. Så blir det jo sommer og da pleier det å bli mye bedre, så regner med å slippe alt snart.. Hadde en i ansiktet her om dagen men det er eneste jeg har hatt på lenge.. Noen som har testa tran eller? Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) feilpost Endret 1. september 2009 av dan882 Lenke til kommentar
Elen4177 Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Krem mot kviser - http://shytobuy.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå