tormoddf Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Toshiba lanserer ny Tecra og 3 nye Portege-medlemmer. Les mer Lenke til kommentar
anbar Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 hm... a/r600 er riktignok ett snøskred dyrere enn det jeg hadde planlagt. Men dog har den fullt tasttur til samme vekten som eee 1000, pluss større skjerm. *ønskeliste Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 ja helt klart, har en r200, har fåt kose litt med en r500 og det er ei nydelig maskin. R600 kan ikke være noe dårliger, 120gig SSD høres dyrt ut hva med skjerm til R600? LED? Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg er så fornøyd med min R500 at da jeg knuste skjermen kjøpte jeg meg en ny, helt maken! Det vil si at jeg kjøpte ikke en helt ny, men en nesten ubrukt på FINN. Hadde egentlig tenkt å reparere den gammle, men de skulle ha 5000 for å bytte skjerm og lit chasis, da la jeg på noen tusen og fikk en maskin til fra en fra øst-landet (FINN.no). Det eneste som er kipt med Toshiba er at delene koster skjorta og at de er helt umulige å finne på ebay ol. (i alle fall til R500). Ah, livet på universitetet er lett med R500! Tobias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå