Brouwer Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 hei jeg tenkte jeg skulle lage en post her siden jeg kom over et makabelt gullkorn isted fra itavisen. tittel på artikkel: Windows 7-navnet blir offisielt en brukers kommentar til artikkelen: "kan du åpne windovs eller, det begynner å bli varmt her *blunker*glis* jeg lo skikkelig helt til jeg fes! Lenke til kommentar
TheBowlingMan Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 jeg så også den smilte litt når jeg leste Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg minner om retningslinjene for gullkorn-kategorien: Gullkornet skal komme fra dette forumet og ikke sitat fra IRC eller MSN, eller andre kommunikasjonsmiddler. Selve gullkornet skal quotes, uten brukernavnet til den som kom med det. Link gjerne til tråden gullkornet er hentet fra, men IKKE dersom personer kan bli uthengt! Gullkorn er gullkorn dersom det er snakk om en god og gjerne humoristisk ytring. Enkelt forklart: Gullkorn er typisk situasjonskomikk. De kommer i forbindelse med en gitt situasjon - eller som her i forumet: I en bestemt sammenheng. Vær kritisk til hva dere legger ut her, for dette skal være en samling av de beste innleggene på forumet. IKKE en ny "humor"-kategori. Siden gullkornet ikke stammer fra forumet stenges tråden. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg