Gå til innhold

Operation Flashpoint 2 underveis!

Anbefalte innlegg

Det du her siterer gjelder for politifolk som jobber "under cover" for å avdekke/forebygge kriminalitet og kan derfor ikke være gjeldene i en krigssituasjon eller for SpecOps.

La oss se litt på hva Røde Kors sier om "Basic Rules Of War":

http://www.redcross.ca/sites/english/limit.../basicrules.asp

Attacks must be limited to combatants and military targets

1. Civilians must not be attacked.

2. Civilian objects (houses, hospitals, schools, places of worship, cultural or historic monuments, etc.) must not be attacked.

3. Using civilians to shield military targets is prohibited.

4. It is prohibited for combatants to pose as civilians.

5. Starvation of civilians as a method of combat is prohibited.

6. It is prohibited to attack objects that are indispensable to the survival of the civilian population (foodstuffs, farming areas, drinking water installations, etc.).

7. It is prohibited to attack dams, dykes or nuclear power plants if such an attack may cause severe losses among the civilian population.

Dette levner liten/ingen tvil...

PS: Har du prøvd det nye Kiowa helikopteret til BAS da? Strålende utført, spesielt artig detalj er det med støvet over land og vannsprut når du flyr lavt over vannet... :woot:

des ,OUT!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

7. It is prohibited to attack dams, dykes or nuclear power plants if such an attack may cause severe losses among the civilian population.

/Quote

så lesber er en beskyttet "rase"?

LoL

men OPF 2 blir bra! ca 1990-2000 hardware takk! ;)

Lenke til kommentar

LMAO @ MrLee :lol:

Ang. den Kiowa hjulvisperen, tror jeg har prøvd det, men jeg flyr alltid med cockpit view (og når jeg bruker våpen, alltid weapon sights og uten crosshair) for større grad av realisme.

Når det er sagt har jeg hatt OFP 1985 og Resistance liggende ute for salg en liten stund.. Har egentlig spilt meg lei nå, venter på IL og OFP 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...