Gå til innhold

3COM Router, PS3 og Asus PC

tormi88

Anbefalte innlegg

Heisann!

Vi har nylig kjøpt en studentpakke fra Eidsiva bredbånd som gir oss full båndbredde. Problemet er, i tilleg til en temmelig varierende båndbredde (1mbps-16mbps) har det oppstått en del problemer som vi tror stammer fra routeren våres. Routeren er av typen 3COM OfficeConnect 108Mbps. Det som er det største problemet er en Asus pc som ikke klarer å holde tilkoblingen stabil, den logger inn og ut hvert 5 min, noe som er ekstremt irriterende. Det har vært en tekniker fra eidsiva her 2 ganger. en gang for å sette opp router osv, og en gang for å ordne nettverket. Det siste besøket endte med at han avinnstalerte norton og byttet det ut med AVG Free. Det utgjorde ingen forskjell, noe vi oppdaget 5 min etter han hadded dratt.....Det er bare en pc som funker feilfritt på nettverket, nemlig min Acer pc. Men også den blir koblet ut og inn hvis Ps3 blir koblet til det trådløse nettverket. Med Ps3 av funker Aceren bra men ikke Asusen. er det noen som har noe svar hva vi skal gjøre? har ørlitegrann greie på pc, så skal klare å fikle litt inne på routeren hvis det er det som trengs.. det er asus pcn som er den viktigste å få på nett, men helst og Ps3 maskina da Fifa 09 på nett er fett:)

takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 8 måneder senere...
ingen som har noen vettuge tips??:p

Du tror ikke problemet kan ligge i pcen da, siden dette bare gjelder 1 pc?

Når det gjelder ps3 og andre ting, vil jeg anbefale deg å ikke kjøre trådløst.

Det er aldri lurt når du skal "game".

Du kan også ringe eidsiva bredbånd og spørre om de ikke kan sjekke feiltellere på linjen din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...