Gå til innhold

Lærer Altair å svømme (PC/PS3/X360)

Gjest Slettet+130498

Anbefalte innlegg

nå har han ikke nødvendigvis lært altair i assassins creed å svømme, ettersom han er unlockable character fra prince of persia, og ryktet har gått om at den franske revolusjon er neste assasins creed tema

Og nå har jeg lest det du skrev 3-4 ganger og forstår fortsatt ikke hva du prøver å si her.

Hva har Prince of Persia med disse ryktene/nyheten, og hva har den franske revulusjon med å gjøre om han kan svømme eller ei??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sist jeg sjekket var det kun et skin man unlocket, ikke selve Altaïr,

Så med mindre de lærte et skin å svømme så er det enda mest sannsynlig at det er en feature i AC 2 det er snakk om.

P.S: Er det faktisk muligheter for å svømme i PoP?

Jeg spilte iallefall rundt spillet uten å hverken svømme eller havne i vann høyere enn ankelen.

Lenke til kommentar
- Altair blir Unlockable i Prince of Persia, hvor han kan svømme.

- Derfor er det ikke sikkert at det er Assasins Creed 2 det er snakk om, men Prince of Persia.

- Det ryktes om at det neste Assasins Creed spilelt vil foregå i den franske revolusjon.

Og da vet vel du hvor prinsen svømmer også da eller?

Jeg har spilt i gjennom det 2 ganger nå uten å ha sett vann å svømme i.

At et skin er tilgjengeløig er rimelig langt fra at dette ryktet skulle dreie seg om Prince of Persia, så tror nok det er AC2 det er snakk om her ja.

Lenke til kommentar

At et skin er tilgjengeløig er rimelig langt fra at dette ryktet skulle dreie seg om Prince of Persia, så tror nok det er AC2 det er snakk om her ja.

Jeg bare tolket det han sa og skrev det tydeligere.

Lenke til kommentar

Jeg bare tolket det han sa og skrev det tydeligere.

Sånn og forstå.

Får håpe han leser ditt inlegg og lærer av sine feil da :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...