Essem Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Er spent om oppfølgeren lar deg faktisk snikdrepe folk. Nå møter du personene, for så å måtte løpe halve byen igjennom for å drepe de. Har du misforstått litt eller? Poenget er at man skal nærme seg målet og snikdrepe det. Hvis du løper rett mot ham er det ikke rart han stikker av så du må følge etter. Men det er jo selvfølgelig lov å gjøre det på den måten også... Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Er spent om oppfølgeren lar deg faktisk snikdrepe folk. Nå møter du personene, for så å måtte løpe halve byen igjennom for å drepe de. Jeg snikdrepte de fleste av targetsene, så det burde heller ikke være noe problem i oppfølgeren. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Det jeg opplevde på nesten hvert eneste target var at han så meg, og begynte å løpe. Jaja, kan være jeg som sugde. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jaja, kan være jeg som sugde. Det kan være Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Håper de tar seg god til. Assassin's Creed er på min top 5 liste over beste spill Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Enig med Kontorstol. Utrolig bra spill, alt i alt. Grafikken er fortsatt sannsynligvis den beste jeg har sett enda og animasjonene var det utrolig god flyt i. Alt må jo tyde på at oppfølgeren fikser alle de dumme tingene fra det første spillet. Det er temmelig tydelig at de nærmest glemte å lage god gameplay i tillegg til den utrolige verdenen de lagde. Da tenker jeg hovedsaklig på de repetitive spillmekanikkene som ble brukt. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Håper de tar seg god til. Assassin's Creed er på min top 5 liste over beste spill Hvorfor? Spillet har noe av det mest repeterende gameplayet. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Håper de tar seg god til. Assassin's Creed er på min top 5 liste over beste spill Hvorfor? Spillet har noe av det mest repeterende gameplayet. Jeg vet ikke. Jeg likte det bare utrolig godt, til tross for et ganske repeterende gameplay Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Personlig syns jeg Ener'n sugde svette eselballer. Så good luck, have fun. Blir ikke noe kjøp ifra meg hvertfall. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Er spent om oppfølgeren lar deg faktisk snikdrepe folk. Nå møter du personene, for så å måtte løpe halve byen igjennom for å drepe de. Jeg snikdrepte de fleste av targetsene, så det burde heller ikke være noe problem i oppfølgeren. Rart, når jeg spilte (360) hadde svært mange av sjefene scriptede events som ødela all form for sniking hvor jeg så endte opp med på drepe halve byens forsvar med counters før jeg kom bort til sjefen.... Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Samme her. Savnet en skikkelig bue så jeg kunne satt en pil inn i øyet på målet i stedet for å kverke halve Jerusalem for å drepe en mann.. Slik det ble fikk jeg ikke følelsen av å være en skikkelig 'assassin' bestandig! Sikkert jeg, KoffeinKanin og Ghaundan som suger siden alle andre fikset det så bra Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Er spent om oppfølgeren lar deg faktisk snikdrepe folk. Nå møter du personene, for så å måtte løpe halve byen igjennom for å drepe de. Jeg snikdrepte de fleste av targetsene, så det burde heller ikke være noe problem i oppfølgeren. Rart, når jeg spilte (360) hadde svært mange av sjefene scriptede events som ødela all form for sniking hvor jeg så endte opp med på drepe halve byens forsvar med counters før jeg kom bort til sjefen.... Ja, opptil flere av de har det. Men sålenge du går inn bak de, og bruker blend helt til du kjører kniven i strupen så går det rimelig greit. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Håper de tar seg god til. Assassin's Creed er på min top 5 liste over beste spill Hvorfor? Spillet har noe av det mest repeterende gameplayet. Det kan være, men det er ikke så farlig at man skal sette seg på en benk flere ganger for å finne ut om offeret ditt, når det er fryktelig gøy å hoppe frem til benken Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Så da blir det vel ikke slik som noen forutsa at nummer 2 i spillet skulle være i nåtid, siden Altair er den karakteren i middelalderen? Er det ikke slik? Uten å spoile for mye så kan jeg si at ingenting sier at det ikke kan være i nåtid selv om Altair er i 2ern. Spill spillet selv og se. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Personlig syns jeg Ener'n sugde svette eselballer. Så good luck, have fun. Blir ikke noe kjøp ifra meg hvertfall. Det vet utviklerne også at en del syns. Jeg er egentlig enig i at det ikke er et særlig bra spill, men jeg tror du kan være enig i at det har mye potensiale (hvertfall om du spilte gjennom det og fikk med deg historien) og hvis de endrer på svakhetene så ser jeg ikke bort i fra at AC2 blir meeget bra! AC var et rusha uferdig spill. Det kan de fleste være enige om tror jeg, uavhengig om de likte det eller ikke. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Synes Assassins Creed var et fantastisk spill! Men ble skuffet over at man ikke hadde noen bue. I åpningsintroen ser man jo faktisk en crossbow på ryggen hans hvis jeg ikke husker feil! Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Er spent om oppfølgeren lar deg faktisk snikdrepe folk. Nå møter du personene, for så å måtte løpe halve byen igjennom for å drepe de. Men, det er jo ikke bekreftet. Kanskje de lærer han for å svømme just for the fun of it? Eh... Hva? Jeg drepte flere av målene med snikdrap, jeg drepte dem, sto og så på at folk gikk amok, og så gikk jeg fordi vaktene begynte å bevege seg i min retning, ikke løp, ikke oppfør deg rart, bare gå sakte bort, stikk målet i strupen og forlat åstedet før noen mistenker deg, selvfølgelig er hele byen på tuppa etter noe sånt, så du må være ekstra forsiktig da Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Når det gjelder bossene hadde de flere scriptede events som gjorde noen ikke mulig å snikmorde uten at det ble oppdaget. Det som ikke var så utrolig moro var at spillet fort ble litt ensformig og at oppdragene var preget av gjenntagelse. Og hvem ble egentlig ikke lei av å redde sivile der eneste framgangsmåte var væpnet konfrontasjon? (Greide faktisk å knerte 3 stk ved snikmording , 1 med kniv og 2 med kjapp snikmordvåpen he he. Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Dette blir bra! Men som de fleste sier, så må de fikse litt på gameplayet. Det blei veldig repetivt. Men jeg skjønner ikke helt åssen de skal kunne fortsette historien med Altair lenger. Kan hende det bare var jeg som ikke fikk med meg hele historien, men er fortsatt veldig spent på hva som skjer etter avslutningen på spillet. Eller kom det fram hvis man fortsatt med nøklene og kodene? Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 nå har han ikke nødvendigvis lært altair i assassins creed å svømme, ettersom han er unlockable character fra prince of persia, og ryktet har gått om at den franske revolusjon er neste assasins creed tema Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg