Gjest Slettet+130498 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 kommer ikke som noen sjokkerende overaskelse, eller overaskelse i det hele tatt. ubi har vel sagt at det skal bli en triologi uansett. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ubisoft ser ut til å jobbe med et nytt Assassin's Creed-spill. Les mer Lenke til kommentar
kebab123 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Ja, var nå ingen overaskelse at det kommer enda et spill. Det har alltids vært sagt at dette er en serie, eller på Engelsk, et "franchise". Endret 14. oktober 2008 av kebab123 Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Storyen i det første spillet gir jo automatisk rom for en oppfølger. Bra at han lærer seg å svømme, latterlig at en som er så akrobatisk ikke skal kunne svømme Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) :D:D:D:D:D:D:D Edit: Fine tegn etter den smileyen... Endret 14. oktober 2008 av Lakus Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Tror faktisk AC 2 kan bli en skikkelig en stortittel, om de klarer å luke bort det de har fått kritikk for fra første spillet. Få spill har vel et større potensial for å bli noe stort. Jeg gleder meg i hvertfall sinnsykt til fortsettelsen! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Så herlig! Ser for meg stealthkillsene man kan få til ved å dra folk nedi vannet fra kanten på ei brygge eller lignende Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hvor lang tid er det snakk om? Har akkurat installert og saa vidt begynt aa spille enern? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hvor lang tid er det snakk om? Har akkurat installert og saa vidt begynt aa spille enern? Hahaha! Tror ikke det kommer i morgen for å si det slik! Du rekker nok å spille enern litt ihvertfall, med tanke på at oppfølgeren ikke er annonsert enda! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Er vel naturlig å tenke neste høst kanskje, i god tid til jul Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Tror faktisk AC 2 kan bli en skikkelig en stortittel, om de klarer å luke bort det de har fått kritikk for fra første spillet.Få spill har vel et større potensial for å bli noe stort. Jeg gleder meg i hvertfall sinnsykt til fortsettelsen! Er med på den. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Med en sånn slutt som AC1 slutter, har det ligget i kortene at det kommer en nummer2. Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Forhåpentligvis blir det værende en trilogi... hvis ikke Ubisoft får flere besøk/klager fra slekten til Ismaili Hashashim sect'en. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hvor lang tid er det snakk om? Har akkurat installert og saa vidt begynt aa spille enern? Hahaha! Tror ikke det kommer i morgen for å si det slik! Du rekker nok å spille enern litt ihvertfall, med tanke på at oppfølgeren ikke er annonsert enda! Er litt treig av meg for aa si det saann... ;-) Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Så da blir det vel ikke slik som noen forutsa at nummer 2 i spillet skulle være i nåtid, siden Altair er den karakteren i middelalderen? Er det ikke slik? Lenke til kommentar
Folen Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Som flere har nevnt her lå det i kortene at det komme en toer, men begynte å bli noe nærvøs når jeg ikke hørte noe konkret. Skjønner at mange ser på spillet som noe ensporet, men friheten i byene er i mine øyne enorm og historien fenget. Dette blir absolutt et kjøp fra meg! Lenke til kommentar
Langkatt Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Noen som tør å si noe om hva de tror blir systemkravene, eller er det for tidlig? :!: Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Noen som tør å si noe om hva de tror blir systemkravene, eller er det for tidlig? :!: blir vel i samme gate som 1'ern regner jeg med. edit: leif Endret 14. oktober 2008 av Villanden Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Så da blir det vel ikke slik som noen forutsa at nummer 2 i spillet skulle være i nåtid, siden Altair er den karakteren i middelalderen? Er det ikke slik? Det første er jo litt i nåtid det også Uansett smart å lære ham å svømme. Var litt dust at man druknet hvis man ramlet i vannet. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Er spent om oppfølgeren lar deg faktisk snikdrepe folk. Nå møter du personene, for så å måtte løpe halve byen igjennom for å drepe de. Men, det er jo ikke bekreftet. Kanskje de lærer han for å svømme just for the fun of it? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg