Dobain Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Er litt usikker hvor denne bør postes, men vil anta at det går under språk. Det jeg lurer på er om noen vet om en side hvor det er slike tegninger i '*|§() stilen. Type vise fingeren og sånt. Er en ubehagelig kordinator her som vil ha meg på jobb lenger enn jeg selv ønsker og vil derfor sende han en svær fuck you finger eller noe i den dur i svar Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Det jeg vil anbefale deg å gjøre, er følgende: - Finn frem et bilde av en som viser din eventuelle finger. - Besøk nettsiden http://www.text-image.com/convert/ og last opp ditt bilde. - Bytt til asci-format, og lek deg edit: Itpro har en liten guide om denne nettjenesten her Endret 14. oktober 2008 av cuadRo Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 start - kjør - charmap.exe let der, der finnes stort sett samtlige tegn man kan skrive. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå