HaterDiskus Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Noen som vet om noen gode bøker eller nettsider som tar for seg feilsøking på elektroniske artikler? Har sett litt på denne. Noen erfaringer med denne, eller andre? Noen guider på nett dere har prøvd? Lenke til kommentar
Zalo Ultra Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 vi hadde denne på vk1 elektronikk tror det er 4 eller 5 eksempler som man går gjennom i boka. Det var et eksempel på feilsøking av et switch-power som jeg syntes var ganske nyttig. Ellers handler boka en del om skjemalesing og riktig serviceprosedyre for et elektronikkverksted. Hva kunden har krav på, garanti, hvordan tolke problemer fra symptomer osv... Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Hvorfor hadde ikke vi denne på VKI Elektronikk da mon tro. Vil jeg klare å få noe ut av denne boken når det ikke er lagt opp noen undervisning? Lenke til kommentar
V_B Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Prøv og feil. Beste feilsøkings erfaring du kan få ! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Det er forsåvidt enig i, men det hadde vært greit med litt mer teori i bunn enn det jeg har fra før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå