Gå til innhold

Hodetelefoner/plugger til jogging

Anbefalte innlegg

Fant noen tråder om dette, men de var jo ganske gamle. Sikkert kommet masse nytt i mellomtiden. Det jeg er ute etter er noen hodetelefoner eller plugger som egner seg godt til jogging. Har til nå bare brukt standard SE, men de mister så lett vakuumet når det blir mye bevegelse. Og uten vakuumet er de jo ikke verdt vrakpanten engang. Så noen som har noe å anbefale? Pris er ikke så viktig, men det er greit om de ikke koster 1000 kroner liksom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jess, kjøpte to sett for en tid siden. Bruker dem i lag med en liten mp3 spiller som hovedsakelig kun brukes til trening. Fungerer veldig fint til det bruket, har enda tilgode å oppleve at de faller ut av øret når jeg jogger. Lyden er plenty god nok til treningsmusikk :)

Lenke til kommentar

Personleg syns eg ikkje den modellen er så veldig god. På meg sitt i alle fall proppene for laust, og gir dermed dårleg lyd og har lett for å falle ut. Dette gjeld rett nok først og fremst i forhold til høgre øyre, så det kan vere at det er eg som er skrudd litt rart i saman.

Men generelt virker det som sport-serien til Sennheiser er eit godt alternativ. Men det kan vere ein fordel å prøve dei først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...