HaterDiskus Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Fant noen tråder om dette, men de var jo ganske gamle. Sikkert kommet masse nytt i mellomtiden. Det jeg er ute etter er noen hodetelefoner eller plugger som egner seg godt til jogging. Har til nå bare brukt standard SE, men de mister så lett vakuumet når det blir mye bevegelse. Og uten vakuumet er de jo ikke verdt vrakpanten engang. Så noen som har noe å anbefale? Pris er ikke så viktig, men det er greit om de ikke koster 1000 kroner liksom. Lenke til kommentar
steininho Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Nå vet jeg ikke helt hvilken kvalitet du er ute etter, men disse fungerer helt fint til jogging. Sitter veldig godt i øret og lydkvaliteten er helt ok til formålet. I tillegg er de jo veldig billige. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Ja, disse så jo helt greie ut. Prøvd dem? Lenke til kommentar
steininho Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jess, kjøpte to sett for en tid siden. Bruker dem i lag med en liten mp3 spiller som hovedsakelig kun brukes til trening. Fungerer veldig fint til det bruket, har enda tilgode å oppleve at de faller ut av øret når jeg jogger. Lyden er plenty god nok til treningsmusikk Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Da takker jeg for tipset. Er ikke umulig at jeg ender opp med disse, hvis det ikke helt plutselig røsser inn med andre forslag. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Sennheiser sine beregnet for sportsaktiviteter kan jo være et forslag Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Disse? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 For eksempel. Men de har flere. Sjekk ut siden til Sennheiser. De har mange varianter. Fordelen med disse kontra andre er at de er laget mer solid, tåler vann(svette/regn) og ledningen er litt stivere noe eg syntes var veldig praktisk. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Nei, det så ikke dumt ut det her. Disse hopper ihvertfall ikke ut av ørene. Lenke til kommentar
steininho Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 En ting ang de billige jeg linket til er at de er såpass billige at det praktisk talt bare er å bestille og teste selv, det er jo også gratis frakt. I underkant av tyve kroner er jo ikke akkurat all verden å kaste bort Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Har riktignok lærlinglønn, men skal klare å bla opp en gullmynt. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15189992 ????????????????????????????????????????????????????? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Disse? Personleg syns eg ikkje den modellen er så veldig god. På meg sitt i alle fall proppene for laust, og gir dermed dårleg lyd og har lett for å falle ut. Dette gjeld rett nok først og fremst i forhold til høgre øyre, så det kan vere at det er eg som er skrudd litt rart i saman. Men generelt virker det som sport-serien til Sennheiser er eit godt alternativ. Men det kan vere ein fordel å prøve dei først. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 Prøve de først, ja. Hvilke kjeder fører disse? Jeg tenker da ikke på nettbutikker. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Eg har sett de på Lefdal, Elkjøp og Telebutikken så langt. Sennheiser sine altså. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Til jogging er det litt greit at eventuelle plugger kan skiftes ut. Man må nemlig finne ut hva som sitter mest behagelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå