Gå til innhold

Gratis Memory unit eller $20 HDD fra Microsoft, men....

Anbefalte innlegg

Samme f, jeg har mistet 256mb kortet til min arcade for lenge siden. Bruker kun den Xboxen som media-extender og har planer om å fortsette med det selv etter nytt OS.

Får vel ringe til Xbox eller noe i den duren, kreve et nytt minnekort eller en 20GB hd hvis jeg ikke får bootet uten minnekort. Er vel kanskje bare å si nei til updaten, men vil jo gjerne være på XBL. God knows!

kan sikkert finne en avtale om ett minnekort hvis du trenger det?

har ett til overs :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte arkaden for 1300, så prisen totalt for xbox 360 med 20gb harddisk kom bare på 1400 kr :D

Har bare 3mb ledig på minnekortet som fulgte med xboxen (256mb), så regner med det var derfor jeg fikk tilbudet i og med andre arkade eiere her ikke fikk tilbudet.

Lenke til kommentar
Har bare 3mb ledig på minnekortet som fulgte med xboxen (256mb), så regner med det var derfor jeg fikk tilbudet i og med andre arkade eiere her ikke fikk tilbudet.

Jeg tviler på at MS kan sjekke hvor mye ledig vi har. Høres rart ut.

Uansett, det er gull med den dealen her. Men de som allerede har 20 gb burde fått tilbud om 120 eller noe sånt. Skjønner at folk føler seg litt snytt.

Lenke til kommentar
Diskene til meg ble sendt fra Tyskland med UPS btw... og frakten er t.o.m. inkludert i prisen. Dette likte jeg.

Det er nice! Hvilken dag bestillte du diskene da? Hvor lang tid fra du mottok mail fra ms til du fikk diskene.

Jeg fikk mail om at bestillingene var mottatt man 13. okt, og fikk mail fra UPS med trackingnr fre 17. okt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...