simentp Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Samme f, jeg har mistet 256mb kortet til min arcade for lenge siden. Bruker kun den Xboxen som media-extender og har planer om å fortsette med det selv etter nytt OS.Får vel ringe til Xbox eller noe i den duren, kreve et nytt minnekort eller en 20GB hd hvis jeg ikke får bootet uten minnekort. Er vel kanskje bare å si nei til updaten, men vil jo gjerne være på XBL. God knows! kan sikkert finne en avtale om ett minnekort hvis du trenger det? har ett til overs Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Du får oppdateringen, med for å bruke Avatarene, og å lagre ting, må du ha et minnekort. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Du får oppdateringen, med for å bruke Avatarene, og å lagre ting, må du ha et minnekort. ja, men bare ta det ut i 10min for og lure M$ til og tro att du ikke har lagringsenhet så du kan bestille billig hardisk eller gratis memory card Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 De catcher deg jo med konsollID'n/serienummeret! Om du tar det ut har nada å si! Det er bare Core eiere som får dette tilbudet! Lenke til kommentar
simentp Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 De catcher deg jo med konsollID'n/serienummeret! Om du tar det ut har nada å si! Det er bare Core eiere som får dette tilbudet! ja, men jeg har jo arcade:P Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Arcade er IKKE Core. Du har minnimum 256mb minne, og det er mer enn nok for NXE. Derfor får du ikke tilbud om mer minne! Er det så vanskelig å forstå? Lenke til kommentar
simentp Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Arcade er IKKE Core. Du har minnimum 256mb minne, og det er mer enn nok for NXE. Derfor får du ikke tilbud om mer minne! Er det så vanskelig å forstå? jeg har jo prøvd og det kommer opp att jeg kan bestille Lenke til kommentar
tommber Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Kjøpte arkaden for 1300, så prisen totalt for xbox 360 med 20gb harddisk kom bare på 1400 kr Har bare 3mb ledig på minnekortet som fulgte med xboxen (256mb), så regner med det var derfor jeg fikk tilbudet i og med andre arkade eiere her ikke fikk tilbudet. Lenke til kommentar
binko Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Og hvis jeg bestilte Arcade i går, får den om et par dager? Har jeg fortsått det sånn at de med arcade kan oppgradere til 20GB harddisk billig? Hvordan går man frem? Lese tråden, da... Endret 17. oktober 2008 av Binko Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Har bare 3mb ledig på minnekortet som fulgte med xboxen (256mb), så regner med det var derfor jeg fikk tilbudet i og med andre arkade eiere her ikke fikk tilbudet. Jeg tviler på at MS kan sjekke hvor mye ledig vi har. Høres rart ut. Uansett, det er gull med den dealen her. Men de som allerede har 20 gb burde fått tilbud om 120 eller noe sånt. Skjønner at folk føler seg litt snytt. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Noen som har erfaring med modding av 20 gb opp til 120 gb eller? Altså kjøpe en 2,5" hdd også sette den inn i sjelettet til harddisken. Neppe rette stedet å spørre men Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Arcade er IKKE Core. Du har minnimum 256mb minne, og det er mer enn nok for NXE. Derfor får du ikke tilbud om mer minne! Er det så vanskelig å forstå? Men Arcade får OGSÅ minnekort. Er det vanskelig å forstå? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Ja, for en i klassen min prøvde å få og sa at han ikke fikk tilbudet! Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg har flere Arcade (de fleste produsert høsten 07) og alle serienr fikk tilbud om 20GB HD. Så 6 stk 20GB HD er faktisk allerede på vei nå, de ble sendt 3-4 dager etter at jeg bestilte. Ikke dårlig egentlig. Noen av serienr fikk også tilbud om 3 mnd Live inklusiv, da kom det på 150 totalt. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Heh, da blir det en tur på Elkjøp, å finne fram Serial-nrs. De står jo under en klaff på esken.. (: Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Heh, da blir det en tur på Elkjøp, å finne fram Serial-nrs. De står jo under en klaff på esken.. (: Lykke til, for du trenger console id også som du bare finner i system settings. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Ah, da er det vel ikke så lett.. Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Diskene til meg ble sendt fra Tyskland med UPS btw... og frakten er t.o.m. inkludert i prisen. Dette likte jeg. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Diskene til meg ble sendt fra Tyskland med UPS btw... og frakten er t.o.m. inkludert i prisen. Dette likte jeg. Det er nice! Hvilken dag bestillte du diskene da? Hvor lang tid fra du mottok mail fra ms til du fikk diskene. Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Diskene til meg ble sendt fra Tyskland med UPS btw... og frakten er t.o.m. inkludert i prisen. Dette likte jeg. Det er nice! Hvilken dag bestillte du diskene da? Hvor lang tid fra du mottok mail fra ms til du fikk diskene. Jeg fikk mail om at bestillingene var mottatt man 13. okt, og fikk mail fra UPS med trackingnr fre 17. okt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå