Gå til innhold

Gratis Memory unit eller $20 HDD fra Microsoft, men....

Anbefalte innlegg

Microsoft's NXE storage 'solution': Free memory cards, discounted HDD

>> From engadget.com:

Microsoft's New Xbox Experience has been pored over and dated, but now that Major Nelson has revealed it requires "at least" 128MB storage available to work, where does that leave suckers Core and Arcade SKU Xbox 360 owners? Enter the Xbox 360 Memory Upgrade Program, doling out free 512MB MU's or $20 20GB HDDs to Core owners, and a $30 20GB HDD + 3 months of Xbox Live package to Arcade owners looking to upgrade. November 19, Xbox Live becomes a storage-only affair (that goes for Netflix streams too, requiring 8MB of free space), so grab your serial number and console ID from the current Xbox 360 Dashboard and hit the registration website.

http://www.xbox.com/en-US/support/hardware...ate/default.htm

http://www.itavisen.no/sak/790161/Gratis_minne_til_Xbox/

hvis du har hatt en hdd koblet til får du ikke :)

Endret av audi_a8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uansett bedre med 120 gb enn 20 da, vi som har kjøpt 20 kommer nok til å måtte oppgradere på et eller annet tidspukt. Uansett, jeg sende mail til den e-posten vi fikk ordrebekreftelsen fra, men har ikke fått svar enda. Fristenden å ringe xbox support, men jeg vet ikke om jeg gidder. Hadde vært nice å vite om den kom denne uken eller rett før release på NXE 19 nov lizm.

Lenke til kommentar
Eller for dere som har kjøpt en harddisk; et gratis minnekort er jo heller ikke dumt. Hvis noen bestiller det gratis så er det bare å ta kontakt hvis dere skulle bli keene på å selge det.. :)

Var det ikke slik at man ikke får hvis man har hatt harddisk tilkoblet?

Har selv en arcade med 20Gb-disk og jeg får vel ikke...?

Lenke til kommentar
Congratulations! According to our records you have the necessary hardware and storage space to enjoy the new Xbox Experience.

Instantly stream movies from Netflix*, download the latest High Def TV shows and Hollywood hits^ or play classics like PAC-MAN, Galaga Legions, Bejeweled 2 and UNO.

Express your personality with a customizable, animated Avatar that allows you to literally jump into the world of Xbox LIVE. Plus, transform every entertainment experience into a shared experience using text, Instant Messenger, voice or video chat and the new LIVE Party to connect your friends, family and the entertainment you love.

We’ll see you online!

De visste nok at jeg hadde harddisk, ja... :p

Lenke til kommentar

Jeg har en arcade, men har brukt 20GB disken fra premium xboxen min engang. Fikk opp samme melding "Congratulations! According to our records you have the necessary hardware and storage space to enjoy the new Xbox Experience."

Sucks! Kanskje det rett og slett er at Arcade-brukere skal bruke sitt 256mb minnekort. Maskinen vil vel ikke boote hvis kortet ikke er i da ??

Lenke til kommentar

Samme f, jeg har mistet 256mb kortet til min arcade for lenge siden. Bruker kun den Xboxen som media-extender og har planer om å fortsette med det selv etter nytt OS.

Får vel ringe til Xbox eller noe i den duren, kreve et nytt minnekort eller en 20GB hd hvis jeg ikke får bootet uten minnekort. Er vel kanskje bare å si nei til updaten, men vil jo gjerne være på XBL. God knows!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...