ukjentbrukergitt Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) kjøpte med meg non pop tarts hjem fra usa, åååå det var så digg!! er det noen der ute som vet hvor jeg kan få tak i det i oslo?!?!?! meget takknemlig for svar Endret 6. november 2008 av simster Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Du kan prøve Vika Import. Det er en bitteliten mat butikk rundt hjørne fra Burger King ved Saga/Klingenberg. Ligger mellom ett bakeri og en Postbank minibank. Centra butikken ovenfor Coloseum har også veldig stort utvalg av mye rart. Deli De Luca importerer også en del. AKIRA Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 supert, skal prøve det, flere folk som vet om no? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 ICA MAXI i Trondheim har, så du kan jo få noen kjente til å sende nedover til deg. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 noen flere som veit? gjerne hele norge faktisk Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 anyone? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 JFGI. Nå har jeg gjort det for deg. http://www.google.no/search?hl=no&q=po...norge&meta= Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 har googla det, gav ingen gode resultater, fant ikke i butikkene som ble informert om på google Lenke til kommentar
warloxy Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Har kjøpt pop-tarts på Ultra (cc-vest). Men det er en stund siden. Holder en knapp på centra på majorstuen har slikt. Skal ned å sjekke nuh! Lenke til kommentar
warloxy Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 http://nettbutikk.trunken.com/index.php?categoryID=106 De selger poptarts over nettet =) Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 NYDELIG!! er det norske side? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hva er pop tarts? Daniel Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Lurte på det samme! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Det er slik guffen tørr kjeks, med ekkelt fyll og melistrekk på. Smaker helt jævlig faktisk. Red.: http://en.wikipedia.org/wiki/Pop-tarts Endret 2. november 2008 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 smaker helt nydelig mener du vel, man putter det i brødristeren. De beste har sjokoladefyll inni så den blir varm, sykt digg Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 de hadde ikke på cc vest, eller den på majorstua Lenke til kommentar
warloxy Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 NYDELIG!! er det norske side? Jepp, den er norsk. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 lite beskrivende? pop tarts hvor, syns det sier alt jeg, pluss at det er 3 ord! bruk øya! Ikke ofte vi kommenterer moderering men jeg gjør et unntak Pop-tarts er et ord etter wikipedia. http://en.wikipedia.org/wiki/Pop_Tarts Da går vi videre med ontopic, takk.. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 bah, de har ikke pop tarts på ultra noe sted, her er svaret jeg fikk på mail: Vi har tidliger hatt Pop Tarts inne i våre Ultra butikker. Produktet er dessverre trekt tilbake fra leverandør på grunn av forbud mot import. Produktet er beriket med vitaminer, noe som forløpig ikke er lov i Norge. Det opplyses fra leverandør at det jobbes med lovendringer rundt beriket mat. Hvis/når dette importforbudet oppheves vil vi ta inn igjen produktet. så da finnes det nok ikke mange steder Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hvis du ikke får tak i Pop tarts. så kan jeg sende deg i posten. Jeg bor i Canada nå. (syns også de smaker drit) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå