Gå til innhold

Du blir presidentens vokter (PC/PS2/X360)

Anbefalte innlegg

når har kvaliteten på grafikk i spillet betydd så mye får å få den gode spillefølelsen?

de som er avhengig av det beste grafikk på spill burde iallefall ikke spille slike spill, man blir bare skuffet over at det ikke er crysis grafikk og gråter under puta.

selv har jeg ikke kritisert spillegrafikken før jeg har spilt hele spillet. gta san andreas har jo ikke revolusjonerende grafikk men innholdet er veldig rikt. synes at man har lagt for stor vekt på grafikk og ikke på innholdet i spillet. :hrm:

Nå var ikke innholdet i SOF:Payback noe å skryte av da. Grafikken i det var jo forsåvidt helt grei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

navnet i seg selv gjør at jeg faller for slike spill ^^,

men så lurte jeg på dette:

Produktinformasjon:

*

Secret Service

o Utgivelsesdato: 4. kvartal 2008

o Utvikler: Cauldron

o Utgiver: Activision

o Plattform: Xbox 360

o Sjanger: Action

o

*

Secret Service

Plattform: PC

*

Secret Service

Plattform: PlayStation 2

Seriøst til PS2? eller bare en skrivefeil?

Lenke til kommentar
Hva er den svarte sylinderformet "tingen" som stikker ut fra skulderen til han på det øverste bilde?

Secret Service har våpenimplantater, det er Rocket Launcher shoulder mode :p

Predator style liksom, vi prater high tech secret service.

--

Dette spillet så kjipt ut. Kanskje fordi jeg heller vil være han som skyter etter secret service og presidenten (og fordi spillet ser ut som hundre andre fps'er)? Ikke fordi jeg har noe politisk hat, men jeg liker å spille antagonisten uten regler og grenser.

Pokker som jeg er imponert over at spill fortsatt blir gitt ut til PS2 :p .. Hvem trenger vel PS3!?

Endret av HellsHero
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...