mcgroven Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Lyst til å gå med dress, solbriller og propp i øret? Les mer Lenke til kommentar
Mittnavnher Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 oooh. dette kommer til å suge. Første gang på lenge jeg leser om et spill jeg virkelig føler bare kommer til å være helt krise. gleder meg til å kikke på dette. Håper det blir som å se en Uwe Boll. Fantastiskt forferdelig. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hva er den svarte sylinderformet "tingen" som stikker ut fra skulderen til han på det øverste bilde? Lenke til kommentar
Mittnavnher Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 hehe, sant det. jeg hviler min sak. Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hva er den svarte sylinderformet "tingen" som stikker ut fra skulderen til han på det øverste bilde? Secret Service har våpenimplantater, det er Rocket Launcher shoulder mode Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Når dem ikke klarer å få et bilde av spillet uten feil, så sier det seg litt om kvaliteten til spillet. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 faen med at det ikke kommer til ps3 da? våpenimplantater er moro da Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 En ting sier vel det meste om dette spillet:Fra samme utvikler som lagde Soldier of Fortune Payback. Dette blir fullstendig krise ja. Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Produktinformasjonen sier at spillet kommer ut på ps2, men ingen ting om ps3. Noen som vet noe om dette? Mener selv at ingen ting slår de gamle soldier of fortune spilla ^^ Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hva er den svarte sylinderformet "tingen" som stikker ut fra skulderen til han på det øverste bilde? Secret Service har våpenimplantater, det er Rocket Launcher shoulder mode Nop, det er et 3" effekt anlegg, strakt rør som vi sier her. Dette alene indikerer jo at det blir fart i sakene. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Mener selv at ingen ting slår de gamle soldier of fortune spilla ^^ De gamle ja! Dette er snakk om det nye nr.3 i serien som ble utgitt i fjor. Absolutt alle fans av SOF serien hatet dette spillet. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hva er den svarte sylinderformet "tingen" som stikker ut fra skulderen til han på det øverste bilde? Secret Service har våpenimplantater, det er Rocket Launcher shoulder mode Nop, det er et 3" effekt anlegg, strakt rør som vi sier her. Dette alene indikerer jo at det blir fart i sakene. Næssj...3"er...hm...ligner mer på 2 Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Slenger meg med her ja - Dette hoertes meget meget billig ut. Og foer jul og da - ikke sjans i havet. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Utvikles av samme nissebande som stod bak tragedien SoF: Payback - nei takk. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Nå er jeg nok en av de få som på sett og vis likte SoF: Payback av ren underholdningsverdi, så jeg forhåndsdømmer ikke spillet av den grunn. At skjermbildet hadde en feil, det er derimot en større grunn til å frykte kvaliteten på sluttproduktet... Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Hvorfor gir de ikke bare opp, eller suger noen investorer til å skyte inn mer penger. edit: Veldig originalt med "Freedom for all" teksten på genseren til fyren med innebygd rpg. Endret 14. oktober 2008 av Villanden Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Nå er jeg nok en av de få som på sett og vis likte SoF: Payback av ren underholdningsverdi, så jeg forhåndsdømmer ikke spillet av den grunn. Hmmm kanskje jeg skal proeve Payback da - bruker ikke aa kreve for mye av rene skytespill... Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Er verdt et forsøk, imho Lenke til kommentar
Emfysem Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hadde man enda kunne spilt som terroristene, skulle jeg kanskje vurdert det! Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 når har kvaliteten på grafikk i spillet betydd så mye får å få den gode spillefølelsen? de som er avhengig av det beste grafikk på spill burde iallefall ikke spille slike spill, man blir bare skuffet over at det ikke er crysis grafikk og gråter under puta. selv har jeg ikke kritisert spillegrafikken før jeg har spilt hele spillet. gta san andreas har jo ikke revolusjonerende grafikk men innholdet er veldig rikt. synes at man har lagt for stor vekt på grafikk og ikke på innholdet i spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg