SaJo Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Vet ikke om dette er rett plass å skrive innlegget, men jeg prøver. 1) Forsiden, "siste innlegg". -Hadde det vært mulig å få inn hvilket underforum innlegget er i? -Når man klikker på en av trådene, hopper man til det nyeste innlegget i tråden. Bra! Går det an å få til det samme i for eksempel "mine innlegg"? Der har jeg som regel lest alle gamle innlegg, og er kun interessert i de nyeste. 2) Liste over favoritt-underforum Det er noen forumkategorier jeg leser mye i (beklager hvis jeg ikke er helt inne i terminologien). De fleste finner jeg igjen i "mine innlegg", men det hadde vært fint om man kunne lage seg en liste over de underforumene man besøker ofte, så man slipper å klikke seg innom så mange steder før man kommer dit man vil. Litt som "favoritter", men med en oversikt over underfora og ikke enkelt-tråder. 3) "siste innlegg" på forsiden - mulig for flere underfora? Sett at man får til en løsning som i pkt. 2, med en oversikt over de underforaene man leser mye i. Hadde det da vært mulig å få en oversikt over "siste innlegg" for hvert av disse, på samme måte som på forsiden? Så kan man med et øyekast eller tre se om det er kommet noen nye interessante innlegg. Hadde vært en veldig fin funksjon når man bare skal innom "et øyeblikk" på jobb.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 -Når man klikker på en av trådene, hopper man til det nyeste innlegget i tråden. Bra! Går det an å få til det samme i for eksempel "mine innlegg"? Der har jeg som regel lest alle gamle innlegg, og er kun interessert i de nyeste.Klikk på denne, då hopper du til det fyrste nye innlegget i tråden: Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Klikk på denne, då hopper du til det fyrste nye innlegget i tråden: Du verden. Takker og bukker! Én ting mindre å tenke på Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Trådstartere skulle hatt en LØST-knapp slik som moderatorene har Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Daniel: Det kjem snart. Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 ..i så fall burde jeg i dette tilfellet hatt en "delvis løst"-knapp Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Alt jeg vil ha bort er funksjonen som "gjømmer" alle innlegg. Utrolig irriterende å måtte trykke på hver post for å se hva den brukeren har skrevet... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Luchy: http://wiki.diskusjon.no/index.php/Tråd#kaotisk_visning Valg-knappen oppe til høgre --> Standard. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ah takker. Har ikke vært på forumet på en stund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg