Gå til innhold

Forslag til endringer/forbedringer på forumet


Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er rett plass å skrive innlegget, men jeg prøver.

 

1) Forsiden, "siste innlegg".

-Hadde det vært mulig å få inn hvilket underforum innlegget er i?

-Når man klikker på en av trådene, hopper man til det nyeste innlegget i tråden. Bra! Går det an å få til det samme i for eksempel "mine innlegg"? Der har jeg som regel lest alle gamle innlegg, og er kun interessert i de nyeste.

 

2) Liste over favoritt-underforum

Det er noen forumkategorier jeg leser mye i (beklager hvis jeg ikke er helt inne i terminologien). De fleste finner jeg igjen i "mine innlegg", men det hadde vært fint om man kunne lage seg en liste over de underforumene man besøker ofte, så man slipper å klikke seg innom så mange steder før man kommer dit man vil. Litt som "favoritter", men med en oversikt over underfora og ikke enkelt-tråder.

 

3) "siste innlegg" på forsiden - mulig for flere underfora?

Sett at man får til en løsning som i pkt. 2, med en oversikt over de underforaene man leser mye i. Hadde det da vært mulig å få en oversikt over "siste innlegg" for hvert av disse, på samme måte som på forsiden? Så kan man med et øyekast eller tre se om det er kommet noen nye interessante innlegg. Hadde vært en veldig fin funksjon når man bare skal innom "et øyeblikk" på jobb.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...