Sono Juventino Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Heisann Noen som har tips til noen stilige frakker som passer til en 18-åring? Vil gjerne ha en halvfrakk som ser stilful ut uten å være alt for fin. Har helt normal kroppsfasong. Veier 75 kilo og er 185 høy. Når det gjelder pris, så er ikke det alt for farlig, men 500-1500 er vel helst prisklassen jeg vil innenfor. Så en ganske stilig en på Smartguy, men har litt lyst til å se flere og kanskje dra innom noen butikker så jeg får prøvd de på og de om jeg passer til stilen Til vanlig går jeg klekk helt greit med litt slim sort olabukse, stilige t-skjorter og stripete gensere. Takker for tips. Lenke til kommentar
Bruker-111299 Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Se om noen sportsbutikker selger Bergans Oslo på salg. Med den blir du ikke en svett potet i løpet av 10 min. Btw... http://bergans.no/dynamisk/ftp/produktbild.../5920_black.png Sånn ser den ut, og den ligger kanskje litt over budsjettet ditt, med sine 3200 villedende kroner. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Takker for tips, men linken funker ikke. Allikevel er jeg rimelig bestemt på at jeg har lyst til å se på frakk i år. Er lei av typen sportsjakker, for det er det jeg alltid har gått rundt med. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Husk at det meste under 2000-2500,- kr ofte kan begynne å gå opp i sømmene i f.eks. lommene, enkelte tråder kan løsne i ermene, osv. Men ellers bra. Dressmann/adelsmann bruker å ha tilbud på frakker i blant, så du får kjøpe på salg Jeg antar at du mener sånne vanlige, svarte? Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Er ute etter en vanlig sort en ja. Kan helt sikkert gå litt opp i pris hvis det skal til, men ønsker å se på de under 1500-2000 før jeg begynner å se oppover. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Ta en titt på Dressmann, det er den beste muligheten for budsjettet ditt. Kanskje Zara og H&M har noe også. Lenke til kommentar
Bruker-111299 Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Vil tippe at dressmann har det du leiter etter. Hvis du kjenner noen som jobber der, så kan du jo altids spørre om det er noen tilbud rundt hjørnet. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Fant flere hos Dressmann til under 1000 kr. Vet ikke om det er noe som dette du er ute etter? Dressman http://dressmann.laboremus.no/index.asp?id=28481 H&M http://shop.hm.com/no/?action=viewshopping...pt=HERR_OVR_YTT Endret 14. oktober 2008 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Så bra ut det. Takker Dain Dramaged Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 F-F-Faggot. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Hva er faggot, Giallorossi? Lenke til kommentar
Bruker-111299 Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Hva er faggot, Giallorossi? Han sjøl:P Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Tror ikke det var det han siktet til. Lurer mer på om det var klærne eller Sono han siktet til med sitt utrolig konstruktive innlegg. Jakken til høyre så best ut, forresten. Endret 15. oktober 2008 av thrice Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Enig med thrice. Er også helt sikker på at du finner noe OK hvis du tar turen til HM. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Giallorossi er tilfeldigvis en kompis av meg. Det forklarer nok saken. Ellers vil jeg takke for tips folkens. Skal ta en tur og få sett litt på hva som kler meg. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Aha, trodde det var en usaklig frekkhet Jeg glemte å legge til noe. På Dressmann har de en sak som er en blanding av en trench og en frakk. Da blir den ikke så "pen". Endret 16. oktober 2008 av thrice Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 F-F-Faggot. Skjønner at de jakkene/frakkene her er fryktelig homofile. Fått en kommentar på det selv. Det er en måte å komme ut av skapet på, tydeligivs Men var det ikke du, Giallorossi, som hadde den svære oransje BOBLE-jakka? Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Tar meg ikke så nær av kommentarer fra en fyr som går i G-Unit-bukser på skolen. Jeg kjenner endel eldre folk som kler frakk ufattelig bra. Det er kanskje ikke så veldig vanlig i ha frakk når man er 18 år, men jeg gir egentlig litt faen i hva andre mener. Ting blir kjedelig hvis alle skal være like, right? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Nå vet jeg ikke hvor du bor, men i Vestby så har vi fått inn masse slike jakker på Outlet One. Jeg skal kjøpe meg en i morra. Merket er Lacrosse og har kostet 2000kr i butikk, satt ned til 750kr. Fikk også inn noen slike jakker av et russisk merke som jeg ikke husker, de kosta 1377kr. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Vestby er nok litt for langt unna i følge Google Maps. Vil nok ta meg rundt en time hver vei med bil. Og bil har jeg ikke. Takk for tipset uansett. Fikk lyst til å skikke innom Outlet One en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå