daubyj Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Regissøren av "Street Fighter"-filmen fra 1994 tror neste års "Legend of Chun-Li" kan bli en bedre film enn sin egen. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Og jeg som ikke synes den forrige street fighter filmen var så værst ^_^ Bare ikke Kristin Kreuk blir en følelses-bombe og like irriterende som i Smallville.. så kanskje det kan bli bra Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Steven E. de Souza er kjent for å ha skrevet manuset til godbiter som "Commando", "48 timer" og begge "Die Hard"-filmene. Begge Die Hard filmene? Finnes det bare 2? Eller var det ikke manus på de 2 siste filmene? Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hvorfor må Kristin Kreuk spille Chun-Li?! Hun blir aldri det samme etter Smallville.. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Kristin Kreuk var så ufattelig plagsom i Smallville at jeg vil få problemer med denne filmen. Får prøve å resette sinnet mitt. Søt jente, men irriterende skuespill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Kristin Kreuk var så ufattelig plagsom i Smallville at jeg vil få problemer med denne filmen. Får prøve å resette sinnet mitt. Søt jente, men irriterende skuespill. Word. At hun droppet ut var grunnen til at jeg klarte å følge med videre på den serien. Ikke det, Clark begynner å bli plagsomt mye pyse han også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg