Arnold3 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Noen som vet hvor jeg får tak i en SLI connector. Finner ikke den som fulgte med hk mitt.. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ebay har plenty om du søker. Eventuellt kan du spørre GDI Raptor her på forumet, han har visst en samling og du kan kanskje kjøpe av han noen. Lenke til kommentar
noobn Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Fikk du tak i det houzetown? Trenger nemlig også det samme. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 gå til en dataforhanlder som mamoz,datakjeden,komplett etc og spør om de har en SLI bro til overs som du kan få kjøpe av dem. det ville ihvertfall jeg gjort, da de fleste forhandlere som regel pleier å ha slikt liggene å slenge ubrukt og til ingen nytte;) Lenke til kommentar
noobn Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hei igjen folkens! atter igjen hvor får man tak i en SLI bridge connector?? Prøvd hos datakjedenmamoz og dell dem selv som pc'en ble kjøpt hos men ingen av dem ville hjelpe til. Så er det noen her inne som vil selge meg en SLI bridge connector?? Vet at det går ann å kjøpe det via ebay og en nettbutikk enten i england eller i USA. Men jeg vil helst ha kjøpt det her i Norge for å unngå frakten. så om du har en ekstra som ligger å støve til å vil selge det til meg kan du sende meg en liten pm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå