TheParlourStrode Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Hei, da har jeg nok et spørsmål angående valg av høyttalere: Har muligheten til å kjøpe et par KEF iQ5 til 3500. Er også veldig gira på å handle DM685 (4300) på hifiklubben. Til en 3x5 meter stue, hvilket valg er det beste? edit: leif Endret 14. oktober 2008 av TheParlourStrode Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Smak og behag, men på litt ok elektronikk er nok Kefene litt mer fullblods. Lenke til kommentar
TheParlourStrode Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Ok. Noen som har erfaringer med KEF? Har hørt de er litt tungdrevne.. Hvor kraftig forsterker bør man ha for å drive dem tror dere? Lenke til kommentar
westlie Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ok. Noen som har erfaringer med KEF? Har hørt de er litt tungdrevne.. Hvor kraftig forsterker bør man ha for å drive dem tror dere? Personlig liker jeg Kef veldig bra, kjempe god lyd, engasjerende, detalj-rik, men kan oppleves som litt krevende til tider. Det spørs hva du har tenkt å bruke det til, selv om jeg bare har hatt positive opplevelser med Kef vil jeg heller anbefale B&W siden det er en mye mer dynamisk og alt-spillende høytaler. B&W gir deg god lyd selv med billigere forsterkere og receivere, anbefaler også at du tester Mirage som leverer utrolig bra i denne prisklasser. Hvordan forsterker eller receiver har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå