levlex Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Med fullt tastatur, super-3G og trykkskjerm. Les mer Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Den gamle Prada hadde berøringsfølsomskjerm (kan ikke bruke penn, samme som Ipohone) så vi skal ikke se bort i fra at denne har det også. Lenke til kommentar
ubbsond Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hvorfor skal alle de nye telefonene pltselig ha fulltastatur? mener selv at det kun bidrar i tykkelsen, men det er vel lettere skrive meldinger på. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Den gamle Prada hadde berøringsfølsomskjerm (kan ikke bruke penn, samme som Ipohone) så vi skal ikke se bort i fra at denne har det også. Jeg håper virkelig den har samme skjermen som den første Prada-telefonen. "Vanlig" berøringsskjerm som på HTC Touch Diamond er et mareritt å bruke sammenliknet med den på Prada og iPhone. Dette blir min neste mobiltelefon. Men jeg tror jeg skal vente til den har vært for slag litt, så jeg får sjekket om LG har fikset feilene på den første Prada-telefonen. Den hadde mange irriterende feil ... Ble litt overrasket over at de har beholdt det gamle designet, med bare små endringer. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hvorfor skal alle de nye telefonene pltselig ha fulltastatur? mener selv at det kun bidrar i tykkelsen, men det er vel lettere skrive meldinger på. ikke bare meldinger, med en skikkelig nettleser og epostprogram så kan det fort bli en del skriving. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg