Gå til innhold

Kulturo: Lastet ned 400 000 ganger


Bakke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det vel sånn at i og med at de er såpass store som de er at folk heller kjøper albumet fremfor å laste det ned? Snakker nå om både lovlige og illegale metoder. Er vel sånn for fansen?

Jeg selv syns det er mye mer gøy å ha albumet stående i hyllen! :)

Endret av Moppskaft
Lenke til kommentar

Personlig har jeg aldri tatt ibruk iTunes eller lignende tjenester. Greit nok at det er billigere. Men for meg er mye av gleden i og ha albumet (og vinyl) i hylla. Så at de ikke tar ibruk feks iTunes er for meg likegyldig. De ekstra kronene som de hadde gitt dem trenger dem nok ikke heller. Bra dem kjører på slik dem ønsker og ikke gir etter for og tjene litt ekstra.

Lenke til kommentar
Jeg kommer til å kjøpe albumet uansett, og sliter veldig med og ikke laste ned albumet først. Men jeg vil oppleve den lykkerusen jeg kommer til å få når jeg åpner albumet, og ikke ha hørt alle sangene.

 

forstår at det er vanskelig. har selv bare hørt de to som de har sluppet. Noe av gleden med nylansert album er og putte det i spilleren etter at man har kjøpt det. Laste det ned først fjerner noe av gleden for meg også.

 

Nå er det uansett ikke lenge igjen. Ventet i så mange år klarer jeg noen dager til.

Lenke til kommentar

400 000, kunne vell egentlig vert mye verre? Metallica har jo solgt over 60 000 av sitt album bare her i lille Norge. Om vi ser litt stort på det, så syns jeg ikke 400 000 høres så mye ut. Og bare for det er lastet ned 400 000 ganger, så er ikke dette synonymt med at det vil bli solgt 400 000 mindre kopier. Det er jo et faktum at albumet faktisk ikke er å oppdrive andre steder en på nettet, noen klarer simpelten ikke vente.

Lenke til kommentar
Vel, siden de ikke slipper albumet på iTunes, så blir det nok ikke noe lovlig kjøp på meg. Jeg gidder ikke kjøpe CD-plater lengre, i og med at jeg uansett bare ender med å rippe dem til PCen og høre på dem der.

 

Kunne jo gjemt den orgnale en lur plass da, sånn at du kan dra den frem på gamlehjemmet og mimre når du er 80. Dersom det er bra saker, bør en betale for det etter min mening.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...