Gå til innhold

Yakuza 3 -TGS 08 Presentation

Enigma123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ingen forhold til tidligere spill i serien, og GTA er vel noe av det mindre engasjerende eg kan finne på å spille. Men dette her såg jo ikkje så dumt ut spør du meg :) Grafikken virker utrolig imponerende, og som Ascorius nevner over her så fikk eg visse Shenmue assosiasjoner her og der, og det er jo ingen negativ ting ihvertfall :)

Blir ihvertfall ein tittel eg skal følge med på.

Lenke til kommentar

OMFG! Noen som faktisk har sett hele traileren på 20 minutter?

Er dette virkelig ett totalt åpent spill, slik som GTA? I såfall er grafikken enormt imponerende. Knuser jo GTAIV totalt. Sjekk detaljene i byen, plakatene osv osv. "mini" spillene som dart og biljard har man sett mange ganger før? Men golf? Så jo ut som ett standalone golfspill. Karaoke? Helt sykt spør du meg.

Lenke til kommentar

Grafikken var milevis forran GTA4 syns eg..mulig GTA er større da men. Alle de sekvensene med prating, såg jo ut til å bli kjørt via grafikkmotoren ja? I såfall så var det heilt latterlig bra, ingen tvil om det. Byen såg bra fyldig ut som Urge sier og med ein utrolig stemning i det minste.

Ein annen ting, dette spillet bør shippes med japanske tale og engelsk tekst :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ja, jeg hater når de europeiske utgavene shippes uten engang muligheten til å sette på japansk tale. Voice-acting er kjempestort i Japan, så skuespillet pleier å ligge mange hakk over vrøvlet til de europeiske cartoon network stemmeskuespillerne. Det er jo også som oftest best å høre ting originalspråk.

Lenke til kommentar

Ja, jeg hater når de europeiske utgavene shippes uten engang muligheten til å sette på japansk tale. Voice-acting er kjempestort i Japan, så skuespillet pleier å ligge mange hakk over vrøvlet til de europeiske cartoon network stemmeskuespillerne. Det er jo også som oftest best å høre ting originalspråk.

Korrekt, og lip-syncen er også lagt opp til de japanske stemmene, og dette såg ut til å vere greit på plass i denne traileren ihvertfall :)

Lenke til kommentar

Så hele filmen live på TGS^^ Sjelden jeg har fått gåsehud av å se spilltrailere :p Og det var absolutt verdt å stå en time i kø for å se. Fikk også et klistremerke på arma som sier at jeg er "Official Supporter" av Ryu ga gotoku 3 (den japanske tittelen) og et Ryu ga gotoku 3 "wristband" :grin2:

Lenke til kommentar
Er det dette spillet vi fikk servert en demo fra på JPN Store? Jeg kan ikke huske jeg spilte i moderne tid :hmm:

Demoen som kom på Jap PSN Store for en tid tilbake var av Ruy Ga Gotoku Kenzan, det var en spinoff av Yakuza serien, som foregikk i den føydale japanske tidsperioden.

Ruy Ga Gotoku 3, eller Yakuza 3, er den virkelige oppfølgeren til Yakuza 2.

Har sett hele traileren, og det ser mektig bra ut. Håper det kommer til Europa/US innen rimelig tid, og ikke bruker to år sånn som Yakuza 2. :D

Endret av XDamage
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...