CCola Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Heisann! Tror jeg sliter med biosen til min maskin. Tempraturen står på 60-70 grader IDLE, og over 100 grader load. Det tror jeg er feil siden spillene hakker ikke (enda CPU'en er 100 grader!), og jeg har prøvd å tatt opp vifta rett etter jeg har slått av å kjent om det var varmt, men det var ikke i nærheten av 80-90 grader. Kanskje 30-40. Så ja. Jeg vet ikke mye om BIOS osv, så jeg tenkte jeg skulle spørre her. Hovedkortet er ett Intel AGTL+ P35. Jeg slenger med et screenshot fra BIOS i Everest. Takk for alle svar. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Det er nok feil ja, har du testet tempen din med andre programmer som Core temp eller real temp? Bios viser bare tempereaturen på CPu og på selve kjernene, derfor er ofte Bios tempen missvisende. Det trenger ikke være noe galt med Biosen din av den grunn. jeg ville kanskje ikke tenkt noe mer over det så lenge temperaturene ser ut til å være i orden, ifølge Coretemp eller Realtemp Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Coretemp sier 70 grader med 25% load! :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå