Gooner76 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Får opp feilmeldinger om at AVG finner trojaner i zonealarm, og stenger zonealarm fra å fungere. Klarer ikke å få de til å fungere sammen lengre. Problemet startet i går, og er veldig frustrert nå. har prøvd å avinst zonealarm, og innstalert på nytt, men zonealarm får ikke lastet ned sine ting da avg går bananas igjen. Når advarslene kom første gang, så trykket jeg på fjern for power user, og da startet problemene. har prøvd å ingorere, tilbakestille pcn til tidligere dato, men ingenting hjelper. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Da har nok AVG og ZA kompabilitetsproblemer med hverandre. Jeg foreslår at du prøver en annen brannmur. Online Armor er svært bra. Comodo er også bra,men har for mye "mikk-makk" etter min mening. Jeg bruker gratisversjonen av Avira sammen med Online Armor og er veldig fornøyd med det. Edit: Feil i Avira-linken...trykk på comparatives og deretter online results for August. Endret 14. oktober 2008 av Morten K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå