Cheap-Shot Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Jeg har et MSI K7T Turbo HK med en AMD Athlon 1100Mhz CPU, som jeg har klokket til 1300Mhz. Det skal gå å få klokket den mere men det vill ikke.. er det noen som vet hva jeg kan gjøre?? Lenke til kommentar
Jimmy Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 hey åssen version av hk har du. jeg har nemelig et samme(msi k7t v3). bare lurer, har tenkt til å overklokke jeg også Lenke til kommentar
Cheap-Shot Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg har et K7T Turbo v3. samme som du.. hvilken prosessor har du?? Lenke til kommentar
Orak Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Det du burde gjøre er å flash biosen din. Låse opp multipiler slik at du kan velge en høyere multipler, siden FSB ikke går så langt, du bør ha en vifte på chipsettet ditt. Du kan vel komme opp i 145 fsb så hvis du har en litt høy multipiler så kan du vel komme opp i 1.6 med bra CPU kjøling. Lenke til kommentar
Orak Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 oi. sorry, du kommer deg nok ikke opp i 1.6 se feil Lenke til kommentar
Cheap-Shot Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Hvordan låser du opp multipiler?? Lenke til kommentar
Orak Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 koble sammen L1 broene på prosessoren. Altså du bruker en blyant til den jobben. Veldig lett. www.overklokking.no har en guide på hvordan man gjør det. Men, du kan jo se på denna så skjønner du det nok helt sikkert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå