Vikingspeider Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Wohoo! Endelig booka tur-retur Oslo-Vegas! Endret 13. oktober 2008 av SondreOverby Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 I'll be damned! Pakk meg med i bagen ? God tur! Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 I'll be damned! Pakk meg med i bagen ? God tur! Neh... blir så sinnsykt mye overvekt. Blir sikkert tusenvis av kroner ekstra - hvem vet, kanskje til og med billigere å kjøpe deg en separat reise! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Og jeg som trodde gambling var djevelens verk. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Og jeg som trodde gambling var djevelens verk. Hvem gidder gamble når WJF5 er i samme bygning?? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Nei, si det. Er det en slags sjongleringskonkurranse? Så påmeldingsvideoen din. Lykke til Edit: Eller Profile Video eller hva man kalte det. Endret 16. oktober 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Lykke til! Hvis du vinner så må du vinke til kamera og rope "hei steffen! Se på meg!" deal? Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Nei, si det. Er det en slags sjongleringskonkurranse? Så påmeldingsvideoen din. Lykke til Når folk spør meg, sier jeg bare at det er VM, selv om det så vidt jeg vet ikke er "godkjent(hvem godkjenner sånt egentlig?)" som det. Men det er det eneste alternativet i alle fall, og fungerer akkurat som et. Takk forresten Lykke til! Hvis du vinner så må du vinke til kamera og rope "hei steffen! Se på meg!" deal? Hahaha! Joa... jeg får tenke på det Lenke til kommentar
lperik Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Legg ut video av ditt bidrag til konkurransen da! Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Legg ut video av ditt bidrag til konkurransen da! Beklager, jeg har ikke rettigheter til det, i alle fall ikke før det er gått en viss tid, som igjen kommer an på hvilken plassering jeg får. Vi får se, men hvis det går dårlig f.eks pga nerver eller noe, så tror jeg ikke jeg vil legge det ut uansett Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Kult da! Var i vegas sjølv for eit par år sidan, veldig morro i 2 dagar! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Legg ut video av ditt bidrag til konkurransen da! Beklager, jeg har ikke rettigheter til det, i alle fall ikke før det er gått en viss tid, som igjen kommer an på hvilken plassering jeg får. Vi får se, men hvis det går dårlig f.eks pga nerver eller noe, så tror jeg ikke jeg vil legge det ut uansett Tenkte mer på treningsvideo etc så ser man hva du driver med. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Legg ut video av ditt bidrag til konkurransen da! Beklager, jeg har ikke rettigheter til det, i alle fall ikke før det er gått en viss tid, som igjen kommer an på hvilken plassering jeg får. Vi får se, men hvis det går dårlig f.eks pga nerver eller noe, så tror jeg ikke jeg vil legge det ut uansett Tenkte mer på treningsvideo etc så ser man hva du driver med. Å sånn ja! Den her kanskje: Se filmen hos Youtube PS: Les kommentarene de er da stort sett fra folk som driver med dette. Tenker at du kanskje ikke kan relatere helt til det jeg driver med, så kommentarer fra andre som vet noe om det hjelper muligens å "forstå" videoen etc. bedre Endret 20. oktober 2008 av SondreOverby Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 *bump* Intermediate Balls 1. Daniel Eaker 11.68 2. Sondre Overby 11.465 3. Cameron Ritter 6.75 4. Joe Showers 5.035 5. Casper Wagnar 4.94 http://www.thewjf.com/WJF5/WJF5Results.php Lenke til kommentar
Bata Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Gz Gz! Sølv og greier. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Wow! Imponerende innsats du må ha hatt i Vegas! Fortsett og trene, og du vinner sikkert! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Grattis. Kanke du dra innom Red Rock Resort og dra på den resturanten som hu som vant sesong 2 av Hell`s kitchen er sjef for. Kanskje du møter henne;D Men kjempehyggelig for deg da;-) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Wow, noen her som har litt bedre koordinasjon enn meg gitt. Grattis! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 JAA!! SONDRE, skrek du navnet mitt? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 da regner jeg med at vi kommer til å se deg løpe i bakgrunnen på CSI Las Vegas i en fremtidig episode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå