Gå til innhold

Kjøpt billetter til Vegas!

Vikingspeider

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, si det. Er det en slags sjongleringskonkurranse? Så påmeldingsvideoen din. Lykke til ;)

Når folk spør meg, sier jeg bare at det er VM, selv om det så vidt jeg vet ikke er "godkjent(hvem godkjenner sånt egentlig?)" som det. Men det er det eneste alternativet i alle fall, og fungerer akkurat som et.

Takk forresten ;)

Lykke til!

Hvis du vinner så må du vinke til kamera og rope "hei steffen! Se på meg!" deal? :D

Hahaha! Joa... jeg får tenke på det :p

Lenke til kommentar
Legg ut video av ditt bidrag til konkurransen da! :)

Beklager, jeg har ikke rettigheter til det, i alle fall ikke før det er gått en viss tid, som igjen kommer an på hvilken plassering jeg får. Vi får se, men hvis det går dårlig f.eks pga nerver eller noe, så tror jeg ikke jeg vil legge det ut uansett :whistle:

Lenke til kommentar

Beklager, jeg har ikke rettigheter til det, i alle fall ikke før det er gått en viss tid, som igjen kommer an på hvilken plassering jeg får. Vi får se, men hvis det går dårlig f.eks pga nerver eller noe, så tror jeg ikke jeg vil legge det ut uansett :whistle:

Tenkte mer på treningsvideo etc :) så ser man hva du driver med.

Lenke til kommentar

Tenkte mer på treningsvideo etc :) så ser man hva du driver med.

Å sånn ja! Den her kanskje:

Se filmen hos Youtube

PS: Les kommentarene ;) de er da stort sett fra folk som driver med dette. Tenker at du kanskje ikke kan relatere helt til det jeg driver med, så kommentarer fra andre som vet noe om det hjelper muligens å "forstå" videoen etc. bedre :thumbup:

Endret av SondreOverby
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...