Alastor Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Det er å ta i, Netshop er ikke i nærheten av SHG/itbutikken. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Nei det er kanskje ikke helt det samme, men jeg kan ikke si at jeg føler meg spesielt trygg som kunde hos NetShop. De driver med store underskudd, har måtte kutte dramatisk i tilbudet og strammer nå veldig inn på reklamasjonssaker og fått en del FTU-avgjørelser mot seg. Personlig er jeg glad for at det finnes en aktør som NetShop da jeg mener de er med på å øke valgfriheten for kunden samt at de er med på å presse prisene. Det jeg ikke liker er hvordan kundepolicyen deres har variert opp gjennom årene. Selvfølgelig hører vi her lite om de gode hendelsene, men mye av det som har kommet frem det siste året eller to er ganske skremmendes. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 I reklamasjonssaker så er det vel ikke butikken som tar selve tapet.. Det skal vel dekkes av Lacie? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Feil. Reklamasjonsaker er en sak mellom selger og kunde, og kunde har rettigheter mot selger. Lacie er ikke selger i saken, og selger må selv sørge for å "tvinge" de ulike produsentene til å gi de like gode rettigheter som norsk lov. Det er det ikke alle som klarer, og de fleste selgere må selv ta tapet etter 2 år. Lenke til kommentar
Martin A Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Er nok bare garanti produsentene dekker ja... Netshop som måtte ta denne her og de kom jo greit ut av det med tanke på hvilke plikter de har synes nå jeg. Lenke til kommentar
Martin A Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Da var Apple skjermen i havn. Meget hyggelig kundeservice på hentebua i Oslo. Skjermen er helt overlegent alt annet jeg har prøvd. (Dette visste jeg fra før da) så til dere som lurer på hvilken skjerm dere skal kjøpe om det står mellom noen skjermer og dere har noen tusen til overs... Kjapp dere før man kun får kjøpt de glossy skjermene til Apple. De matte er fantastiske! Takk for alle innspill i denne saken. Er glad for å konstatere at det gikk fint! Lenke til kommentar
gaardern Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Bumper denne: Skjermen min tok kvelden nå, powerknappen bare lyser, og det bare blinker noen små hvite linjer over skjermen innimellom. Kjøpt hos netshop. Skjermen er 3 år og 3 mnd gammel. Ble positivt overrasket når jeg leste denne tråden, håper jeg får til liknende ordning. Skjermen er forøvrig en 19" viewsonic (3ms). Kosta rundt 3500,- når jeg kjøpte den. Men uansett, takk til trådstarter som fulgte opp saken, det gir håp for oss andre Endret 7. mai 2009 av gaardern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå