moviemartin Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Fant en liten lommelykt når jeg kom hjem fra jobb i ettermiddag, har lekt med den i hele kveld. Disse to var de bildene jeg ble mest fornøyd med. Hva syntes dere? Martin Lenke til kommentar
Ardisrawr Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Jeg synes bildene er altfor mørke, er vannskelig å se at det er noe somhelst på dem. Endret 14. oktober 2008 av Ardisrawr Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Føler ikke bildene gir stort, spesielt da det er "feil" merke Det øverste kunne ha blitt en duganes desktopbakgrunn hvis du fjerner de tre lysområdene nederst i bildet (som jeg vil tro kommer av bordet objektivene står på?). Bilde 2 klarer jeg ikke å opparbeide meg en mening om. En slags manuell utgave av hdr Lenke til kommentar
moviemartin Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Bilde 2 klarer jeg ikke å opparbeide meg en mening om. En slags manuell utgave av hdr syntes det ble litt HDR vibber selv, litt "møkkete". Dette var inmari morro, og definitivt noe jeg kommer til å utforske mer! (siste eksponeringa var på 115 sek...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå