MrLee Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Får man normalt en faktura i posten? Pleier denne å komme før eller etter pakken kommer? Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Først får du et brev hvor det står at du har mottatt en pakke som skal fortolles, så må du velge hvordan du vil gjøre dette. Ved brevet følger det med en slip du kan signere og returnere, på slikt vis gir du posten fortollingsfullmakt. Hvis ikke må du gjøre alt selv, ta kontakt med ditt lokale kontor osv. Du betaler toll+mva+tollgebyr når du henter pakken på posten. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Sweet. Det betyr at en pakke som kom rett i postkassen gikk gjennom uten fortolling Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Ja, helt rett. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hvor skal jeg henvende meg til når jeg velger alternativ 1 der posten gjør oppgaven? Skjønner ikke hvor jeg skal sende lappen, skal jeg levere den til feks en postskranke på butikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå