Bilet Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Hei, har fått flyttet mitt domene www.hugleik.com til one.com men nå sliter jeg med å få opprettet kontakt med domenet, både i browser og i FTP. Andre utenfor får til å kontakte siden og kommer seg inn på siden, så regner med at dette har et eller annet med mine instillinger å gjøre. Kan det være router instillinger? FTP-programmet et stilt inn til å benytte seg av port 21 som er standard og denne porten skal i følge mine routerinnstillinger være åpen. Har Canal Digital som internettleverandør. . kan det ligge noe der? Noen som har en hjelpende hånd? Endret 13. oktober 2008 av Bilet Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 prøv å skirve dette i cmd: ipconfig /flushdns kan hende at det er dns'en din som ikke har oppdatert seg. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Og jeg benytter meg av mac. . .kan også meddele at jeg har prøvd tre forskjellige ftp programmer. Finner du siden www.hugleik.com? Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Nei finner ikke siden. dns går mot 195.47.247.166 (one.com). så feilen må ligge hos dem, eller så har du gjort noe i dns instilligene el. l. Mitt domene fra one.com er forresten tilgjengelig. Endret 13. oktober 2008 av Kurume Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 De påstår at de finner siden. Men får du opp 404.php feil eller "finner ikke siden". . . Hv akan jeg ha gjort i DNS innstillingene som kan ha trøblet det til? Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Får server not found på å bare skrive inn domenet, men hvis jeg skriver inn http://www.hugleik.com/index.htm så blir det file not found. Sikker på at du har satt rettighetene riktig? sjekk chmod og htaccess Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har ingen filer på domenet. Jeg kommer meg ikke inn. Om du får server not found så er det jo noe feil hos de . . og ikke hos meg. . .Men jeg får ikke file not found feilen ved www.hugleik.com/index.htm, jeg får fremdeles server not found. Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Du får heller ikke logget inn i kontrollpanelet å lagt opp filer via file-manager der? Sjekk med å laste opp et bilde og gå direkte inn på url. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 FIXED. DNS-instillinger var feil. Skiftet til OpenDNS instillinger nå og da fløt alt bra ; ) Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hvordan synes du one.com er som host? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå