Gå til innhold

Grand turismo, noe lignendens til pc? :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JEg prøvde grid i går. Det var faktisk ganske likt ;) Men jeg synes grafikken var bedre :)

grid er jeg ferdig med. Mangler tuning muligheter:/

 

ehm, du har ju need for speed serien ? gta 3-> er det innlagt noe muligheter å kjøra som f** :)

nfs er det for høy street faktor på bortsett fra det siste pro street, men missliker nfs serien desverre:)

Lenke til kommentar

Tracmania har en gratisversjon. Hvis du leter etter et Gran Turismo type spill til PC er ikke det lett.. Det er enten simulatorer(Gtr2, Race07) eller spill helt uten sammenheng med virkeligheten(men god grafikk) som Grid og NFS serien. Hadde vært kult om Polyphony ga ut både 4ern og Prologue til PC:) Nå er jo NFS igang med samma gamle regla med sånn "tøff-i-trynet" LAME streetracer greier igjen.

Lenke til kommentar
Tracmania har en gratisversjon. Hvis du leter etter et Gran Turismo type spill til PC er ikke det lett.. Det er enten simulatorer(Gtr2, Race07) eller spill helt uten sammenheng med virkeligheten(men god grafikk) som Grid og NFS serien. Hadde vært kult om Polyphony ga ut både 4ern og Prologue til PC:) Nå er jo NFS igang med samma gamle regla med sånn "tøff-i-trynet" LAME streetracer greier igjen.

japp, det ER LAME.

hvis Polyphony hadde sluppet gt4 og prologue til pc skulle jeg forhånds bestilt så jævlig

kjipt at det ikke finnes noe

Endret av Rulator
Lenke til kommentar

trackmania blev ju besvart..

eneste jeg kan tenke meg nå er insane fra codemasters,eller rettare sagt, noe som jeg spillt i noe mengde...det er ju å kjøre i bushen, ikke i nærheten av grand turismo, eneste grunnen jeg nevner det er att mekke mulighetene er der, og er kjøre som gal-feeling i det :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...