Gå til innhold

[LØST] Virus som ikke gjør annet enn å spille av en guitar-lyd?

Anbefalte innlegg

Aner ikke hva det er, men kan ikke være noe annet enn virus eller noe lignende..

For å forklare: en gang i blant (sikkert et tidsintervall på 30min +/-) kommer det en guitar-lyd eller noe annet. Lyden varer i 3 sekunder og virker som om er et veldig lite utklipp fra en sang eller noe annet lignende. Det er vel 4-5 forskjellige lyder det byttes på, og jeg har ingen idé hva det kan være.

AVG viser at alt er clean, samme gjør Ada-ware. Men kan det være noe annet?

Jeg har ikke merket at den gjør noe annet enn kun spille av den lyden en gang i blant. Det kan noen ganger gjøre så jeg skvetter :p

Noen idéer?

Endret av Naitsirhc7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har du msn 9? Har faktisk samme problemet selv med noen kontakter som bytter sin lyd som kommer ved pålogging.

Start msn, gå til lydene og spill av den som kalles bandintro, var i hvertfall den som var brukt hos kontakten hos meg. Skvatt litt selv før jeg fant ut hva det var som lagte alle disse irriternes lydende

Lenke til kommentar
har du msn 9? Har faktisk samme problemet selv med noen kontakter som bytter sin lyd som kommer ved pålogging.

Start msn, gå til lydene og spill av den som kalles bandintro, var i hvertfall den som var brukt hos kontakten hos meg. Skvatt litt selv før jeg fant ut hva det var som lagte alle disse irriternes lydende

Lol! Det var det, vettu.

Tusen takk :p Maks irriterende, hah

Lenke til kommentar

Dersom du mener at problemet med maskinen din er løst, kan du endre emnetittelen din, ved å trykke på p_edit.gif i førsteposten din, og velge full endring. Øverst der emnetittelen din er, skriver du:

[LØST]

foran emnetittelen din.

Eks: [LØST] Har fått virus på maskinen

Dette vil være med på å holde forumet mer oversiktlig for supporterne, samt at nye folk som får samme problemet lettere vil finne en passende tråd å se i.

-Surf trygt-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...