Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bør jeg holde kontakten like mye som før?

Anbefalte innlegg

Hei

Har vært ganske intersert i en jente i lang tid nå. Er litt avstand mellom oss, så har ikke møtt henne så ofte, men hver gang jeg har vært der har hun rotet med meg, og har holdt bra kontakt på msn. Likevel, hun er interesert i en annen fyr og har sagt det lenge, og de siste gangene jeg har vært der har hun vært avvisende om jeg har prøvd meg på kosing. For å si det sånn, jeg og fyren kommer fra omtrent samme plass, og de har så vidt møtt hverandre. Han er ganske sjenert, men pga. msn og diverse, har hun er forestilling om at han er perfekt. Forklarte henne derfor alt jeg mente igår og sa at jeg skulle la dem være i fred. Likevel virker hun interesert. Kompis kom dermed med en forslag om å prøve meg på andre jenter og litt sånt. Ikke være så opphengt i henne, sånn at hun til slutt vil ha meg tilbake. Dermed prøver jeg også å ignorere henne litt på msn. Altså at jeg ikke var så aktiv som før, for jeg var GANSKE aktiv. God plan?

Takk ;)

Endret av ArmenMinAU
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke la deg bli herset med slik da man. Du kan da ærligt talt ikke tenke deg å være nr2 i hennes rekke. Hun er tydligvis interesrert i han andre fyren nr1. Det hun ser for seg er at du er en backup hvis ting slår feil mellom han og henne. FEIL!!!! Ikke la henne ha makten, fin deg ei annen dama du:)

Lenke til kommentar

Som Wooho sier, så er det ikke noe poeng at du venter.

Så lenge hun i tillegg holder på med en annen kar, hvorfor skal du da sitte å vente på at det skjer noe. Henger du deg for fast vil det ende med at du blir så utrolig skuffa hvis hun velger en annen.

Sett fra min side, burde du finne en annen. Jeg ville ikke venta på en jente som holder på med 2 stk på tidspunkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...