Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hmm, det vil jeg kalle et "dynamisk skriftspråk" anything but nynorsk. Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Interesting.. oO Cuz I'm trying to learn Dutch..! Ik spreke Dutch xD Going to Netherlands in December, if I'll get the chance. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Skal til Amsterdam i desember selv. Det vil si på nyttårsaften Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Skal til Amsterdam i desember selv. Det vil si på nyttårsaften Ikke sant ;P Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Skal til Amsterdam i desember selv. Det vil si på nyttårsaften Ikke sant ;P Du og? Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Skal til Amsterdam i desember selv. Det vil si på nyttårsaften Ikke sant ;P Du og? Stay away from the brownies Hehe, neida Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Det har jeg alltid gjort og kommer alltid til å gjøre Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Det har jeg alltid gjort og kommer alltid til å gjøre Hehe, det er bra Sikkert gøy å oppleve nyttårsaften i en storby Selv skal jeg nok feire med noen kompiser og noen øl Hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå