Gå til innhold

Is it a problem if I post in English?

yorian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hello. Ik ben vanaf Alkmaar, Noord-Holland. Er dette riktig måte å skrive "Jeg er fra Alkmaar"? Er født i Nederland, men flyttet til Norge når jeg var 2 år gammel.

Har du msn? I så fall kan vi kanskje hjelpe og lære hverandre henholdsvis norsk og nederlandsk?

--------------

Hello. Ik ben vanaf alkmaar, Noord-Holland. Is this the correct way to write 'I am from Alkmaar'? I'm born in the Netherlands, but moved to Norway when I was 2 years old.

Do you have msn? If yes, maybe we could help eachother with learning our respective languages?

Please send a PM if so : )

Lenke til kommentar
Hello. Ik ben vanaf Alkmaar, Noord-Holland. Er dette riktig måte å skrive "Jeg er fra Alkmaar"? Er født i Nederland, men flyttet til Norge når jeg var 2 år gammel.

Har du msn? I så fall kan vi kanskje hjelpe og lære hverandre henholdsvis norsk og nederlandsk?

--------------

Hello. Ik ben vanaf alkmaar, Noord-Holland. Is this the correct way to write 'I am from Alkmaar'? I'm born in the Netherlands, but moved to Norway when I was 2 years old.

Do you have msn? If yes, maybe we could help eachother with learning our respective languages?

Please send a PM if so : )

Hei! Det er: "Ik kom uit Alkmaar, Noord-Holland", but if you translate the Norwegian (or English) literally you're absolutely right :) I would love to do something like that! That's exactly what I'm looking for. Next week I'm fully occupied by my study, but the week after that I would like to learn! I also would like to teach you Dutch!

I'll send you a PM :)

Lenke til kommentar
Jeg blir nesten rørt inni meg når jeg ser at vi tar så godt i mot utenlandske gjester.

Dette er en av grunnene til at INGEN burde skrive dialekt!

(sorry, I'm going to write English, time is short)

Yes, I'm also glad with all the responses, I never expected anything like this! People who want to help me and are open to other people from other countries, it's great :) I'm even more motivated now about doing a part of my study in Norway. (that's not correct English I think, but whatever :p )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Fanden heller om jeg godkjenner dem som Norske! ;)

Hey hey, Wil je neuken? - eneste jeg kan si på nederlandsk, og kanskje er det alt man trenger? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...