Gå til innhold

Is it a problem if I post in English?

yorian

Anbefalte innlegg

Yeah, nice to see some one from a cool country like Netherland(correct me if I spelled it wrong) :)

In Dutch it's Nederland, just like the Norwegian word :) You're close :)

I'm glad you like the Netherlands! But I think Norway is cooler :p (certainly in the literal sense ;) )

Har du var i Nederland? Eller synes du bare at Nederland er cool? (Ha, de synes sounded right, but I thought it was weird it didn't end with an r, but now I know that it's an S-verb :) ) Hvorfor, eller har du ikke særlige grunner? Hører man av en til om Nederland i Norge? (Google Translation doesn't really understand this last sentence ;) )

(Sorry I ask so many maybe strange questions, but I'm just trying to write some Norwegian :) )

Endret av yorian
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser bra ut, du skriver jo forståelig. Men ikke gjør deg avhengig av google translate og sånt. Den funker dårlig på norsk gramatikk, skriv heller slik du selv tror det er :)

Jeg bruker det som en grov redskap, sammen med en ordbok og grammatika bok :)

Lenke til kommentar

Haha, nice :) Jeg studerer i Amsterdam, i nærheten av the Red light disctrict :) (det er i den samme gate) Det er hyggelig at dere er positiv om Nederland. :)

Jeg har vært i Nederland faktisk ... Amsterdam, Rotterdam, Den Haag og Groeningen (?) faktisk. :new_woot:

Nederland er vel mest kjent for legalisert cannabis og "Red Light District" her i Norge, så det snakkes ganske mye om det. :mrgreen:

Det er Grongingen btw :)

Endret av yorian
Lenke til kommentar

Hei!

Om det skulle være noe som helst du lurer på, så er det bare å sende meg en PM. Jeg er ganske kverulant når det kommer til rettskriving av norsk, og har ingen problemer med å hjelpe de som vil lære. :)

Har Norge homo ekteskap?

Jeg vil dra til nederland for og røyke hasj :)

yorian: litt dumt spørsmål, men driver du med det?

You mean you want to know if I smoke hasj? (I can't really figure out driver :p)

Norge har homofilt ekteskap, ja. (homo sees på som nedsettene, og homofilt brukes isteden)

Jepp, han lurer på om du røyker hasj. :)

Lenke til kommentar
Hei!

Om det skulle være noe som helst du lurer på, så er det bare å sende meg en PM. Jeg er ganske kverulant når det kommer til rettskriving av norsk, og har ingen problemer med å hjelpe de som vil lære. :)

Tusen takk!

Har Norge homo ekteskap?

Jeg vil dra til nederland for og røyke hasj :)

yorian: litt dumt spørsmål, men driver du med det?

You mean you want to know if I smoke hasj? (I can't really figure out driver :p)

Norge har homofilt ekteskap, ja. (homo sees på som nedsettene, og homofilt brukes isteden)

Ah greit :)

Jepp, han lurer på om du røyker hasj. :)

Greit :) Nei, jeg har røyket marihuana en gang, det er alt :) Ikke alle nederlender røyker og besøker prostituerter ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Velkommen hit på forumet

Husk å spørre om alt mulig, og send meg gjerne en personlig melding.

Mvh. Iskall

(Mvh = Med Vennlig Hilsen)

Lenke til kommentar

Jeg kjenner mange nederlendere som ikke tar noe dop osv. Jeg elsker Nederland, har vært der 7 ganger fra juli 07. :thumbup:

-

I know a lot of Dutch ppl who don't do drugs or any of those things. I love Holland! Have been there 7 times since July 07. :thumbup:

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...