yorian Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Yeah, nice to see some one from a cool country like Netherland(correct me if I spelled it wrong) In Dutch it's Nederland, just like the Norwegian word You're close I'm glad you like the Netherlands! But I think Norway is cooler (certainly in the literal sense ) Har du var i Nederland? Eller synes du bare at Nederland er cool? (Ha, de synes sounded right, but I thought it was weird it didn't end with an r, but now I know that it's an S-verb ) Hvorfor, eller har du ikke særlige grunner? Hører man av en til om Nederland i Norge? (Google Translation doesn't really understand this last sentence ) (Sorry I ask so many maybe strange questions, but I'm just trying to write some Norwegian ) Endret 16. oktober 2008 av yorian Lenke til kommentar
yorian Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Ser bra ut, du skriver jo forståelig. Men ikke gjør deg avhengig av google translate og sånt. Den funker dårlig på norsk gramatikk, skriv heller slik du selv tror det er Jeg bruker det som en grov redskap, sammen med en ordbok og grammatika bok Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Nederland er vel mest kjent for raveparties, shrooms og legalisert cannabis her til lands Jeg bruker det som en grov redskap, sammen med en ordbok og grammatika bok Skjønner Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har vært i Nederland faktisk ... Amsterdam, Rotterdam, Den Haag og Groeningen (?) faktisk. Nederland er vel mest kjent for legalisert cannabis og "Red Light District" her i Norge, så det snakkes ganske mye om det. Lenke til kommentar
yorian Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Haha, nice Jeg studerer i Amsterdam, i nærheten av the Red light disctrict (det er i den samme gate) Det er hyggelig at dere er positiv om Nederland. Jeg har vært i Nederland faktisk ... Amsterdam, Rotterdam, Den Haag og Groeningen (?) faktisk. Nederland er vel mest kjent for legalisert cannabis og "Red Light District" her i Norge, så det snakkes ganske mye om det. Det er Grongingen btw Endret 16. oktober 2008 av yorian Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg vil dra til nederland for og røyke hasj yorian: litt dumt spørsmål, men driver du med det? Lenke til kommentar
yorian Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Har Norge homo ekteskap? Jeg vil dra til nederland for og røyke hasj yorian: litt dumt spørsmål, men driver du med det? You mean you want to know if I smoke hasj? (I can't really figure out driver ) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hei! Om det skulle være noe som helst du lurer på, så er det bare å sende meg en PM. Jeg er ganske kverulant når det kommer til rettskriving av norsk, og har ingen problemer med å hjelpe de som vil lære. Har Norge homo ekteskap? Jeg vil dra til nederland for og røyke hasj yorian: litt dumt spørsmål, men driver du med det? You mean you want to know if I smoke hasj? (I can't really figure out driver ) Norge har homofilt ekteskap, ja. (homo sees på som nedsettene, og homofilt brukes isteden) Jepp, han lurer på om du røyker hasj. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hvorfor vil du egentlig lære deg norsk ? Lenke til kommentar
yorian Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Hei! Om det skulle være noe som helst du lurer på, så er det bare å sende meg en PM. Jeg er ganske kverulant når det kommer til rettskriving av norsk, og har ingen problemer med å hjelpe de som vil lære. Tusen takk! Har Norge homo ekteskap? Jeg vil dra til nederland for og røyke hasj yorian: litt dumt spørsmål, men driver du med det? You mean you want to know if I smoke hasj? (I can't really figure out driver ) Norge har homofilt ekteskap, ja. (homo sees på som nedsettene, og homofilt brukes isteden) Ah greit Jepp, han lurer på om du røyker hasj. Greit Nei, jeg har røyket marihuana en gang, det er alt Ikke alle nederlender røyker og besøker prostituerter Lenke til kommentar
yorian Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Hvorfor vil du egentlig lære deg norsk ? Jeg var i Norge for 3 måneder ett år siden og jeg elsker landet! Jeg ønsker studere for en halv år i Norge Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ikke alle nederlender røyker og besøker prostituerter Tror det er hva en kaller: DENIAL! Lenke til kommentar
yorian Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Ikke alle nederlender røyker og besøker prostituerter Tror det er hva en kaller: DENIAL! Jeg er ikke en gode løgner Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Velkommen hit på forumet Husk å spørre om alt mulig, og send meg gjerne en personlig melding. Mvh. Iskall (Mvh = Med Vennlig Hilsen) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Jeg kjenner mange nederlendere som ikke tar noe dop osv. Jeg elsker Nederland, har vært der 7 ganger fra juli 07. - I know a lot of Dutch ppl who don't do drugs or any of those things. I love Holland! Have been there 7 times since July 07. Endret 17. oktober 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Jeg elsker nederlandsk hardstyle. Endret 16. oktober 2008 av H_H_N Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Jeg elsker nederlandsk hardstyle. Jeg foretrekker den italienske helt ærlig Den nederlanske har blitt meget kommers, men det er jo alltid flere godbiter derfra og Endret 17. oktober 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg kjenner mange nederlendere som ikke tar noe dop osv. Jeg elsker Nederland, har vært der 7 ganger fra juli 07. - I know a lot of Dutch ppl who don't do drugs or any of those things. I love Holland! Have been there 7 times since June 07. Juni eller juli? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Juni - June Juli - July Ikke særlig vanskelig, egentlig, men det finnes alltid noen som sliter med det mest elementære, og. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Slik som bruk av komma, og forskjellen på "og" og "òg"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå