Gå til innhold

Intel Core™ i7 Quad/hexa Tråden -> Les Første Post!


Nizzen

Anbefalte innlegg

Virkelig? Nå er jeg så imponert av din flott bakgrunn.

 

Nå har du sagt nok om deg selv, og digget deg selv nok, på en arrogant måte. Kom med tall, saklig argumentasjon og dokumentasjoner for å bevise dine grunnløse påstander. Dine skryt om deg selv beviser ingenting.

 

Snakker ikke om meg selv din tosk. Da hadde jeg jo ikke vært noe bedre enn deg ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trenger ikke dokumentere en eneste ting. JEG har aldri sagt at AMD er bedre enn Intel. Jeg sier bare at når du kommer med uttaleser som AMD SUGER så er det du som er nede på barnehage stadiet. At du på toppen av det hele slenger dritt til folk som formann og knopflerbruce som begge har flere WR i overklokking bak seg så blir det litt patetisk når du ikke har en dritt til å vise til selv, utenom en middelmådig klokket i7. Hvis du hadde holdt på med dette lengre enn ett par år så hadde du kanskje sett hvor latterlig det blir det du sier. AMD har hele tiden vært helt på linje med Intel, og flere ganger foran ( du husker kanskje ikke S939 tiden du når Intel sugde mer kuk enn Jenna Jameson ). Eneste du ser er at i7 nå er raskest på noen ting, ikke alt engang men alikevel så suger AMD???? Orker ikke krangle med deg. Du får si ditt eller datt. Tror ikke jeg er den eneste her inne som er dritt lei av Intel fanboy oppførselen din. ( å dette kommer fra en person som faktisk sitter på 3 Intel rigger selv og ingen AMD rigger )

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

formann og knopflerbruce kan prate for seg selv, og jeg har ennå ikke sett noe dugelig klokking på i7 fra noen av dem. Jeg håper at de kan legge frem dokumentasjon på dine påstander.

 

Nok om å digge deg selv og skryte av gode og gamle dager, kom med dokumentasjon og la oss se hva du eller dine venner kan få til på AMD. La oss se hva du, dine kompiser og AMD duger til.

Lenke til kommentar
formann og knopflerbruce kan prate for seg selv, og jeg har ennå ikke sett noe dugelig klokking på i7 fra noen av dem. Jeg håper at de kan legge frem dokumentasjon på dine påstander.

 

Nok om å digge deg selv og skryte av gode og gamle dager, kom med dokumentasjon og la oss se hva du eller dine venner kan få til på AMD. La oss se hva du, dine kompiser og AMD duger til.

 

Så hva er det du vil jeg skal vise? At jeg kan ta knekken på i7 riggen din med en AMD maskin?

Lenke til kommentar
Helt blind er du ikke, fordi den har en grønn "in stock"-merke. Men hvis du åpner øyene dine litt mer vil du se at det er bare lureri for å begrunne overpris. Ett par linjer under "Product Overview" står det:

 

"Stock Arriving Tuesday 14 April 2009 - Ultra Overclockable D0 Stepping (SLBEJ) Version".

Når du ikke kjenner til denne type praksis, benytter ord som "Lureri på lagerdato for å begrunne overpris" og ikke vet at det er helt normalt å selge spesifikt utplukkede revisjoner til høyere pris så blir jeg skeptisk til hele bakgrunnen din ift. overklokking.

 

At du i tillegg sier at AMD er udugelige på CPU stiller deg i et sterkt samt ignorant fanboy lys sam_oslo og det burde du se selv og holde deg for god til.

 

Men la oss få denne tråden tilbake on-track.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Jeg skriver saklig, med mindre noen starter med å slenger dritt på meg, da forbeholder jeg retten til å slenge det samme/verre tilbake.

 

jeg er så gald at noen gamle dinosaurer er oppgitt av å se mine flotte Ocing resultere

 

Flotte? Mener du den 920'en du kjører stabilt på 4GHz? Vent litt så skal jeg ringe VG å opplyse om den enorme prestasjonen din.

Lenke til kommentar
formann og knopflerbruce kan prate for seg selv, og jeg har ennå ikke sett noe dugelig klokking på i7 fra noen av dem. Jeg håper at de kan legge frem dokumentasjon på dine påstander.

 

Nok om å digge deg selv og skryte av gode og gamle dager, kom med dokumentasjon og la oss se hva du eller dine venner kan få til på AMD. La oss se hva du, dine kompiser og AMD duger til.

 

http://www.hwbot.org/user.do?userId=8002&public=true

 

Værsågod. Nå venter jeg spent på hva DU har å vise til, med unntak av et rett i overkant av middels resultat på en i7.

Endret av knopflerbruce
Lenke til kommentar
Jeg skriver saklig, med mindre noen starter med å slenger dritt på meg, da forbeholder jeg retten til å slenge det samme/verre tilbake.

 

jeg er så gald at noen gamle dinosaurer er oppgitt av å se mine flotte Ocing resultere

 

Flotte? Mener du den 920'en du kjører stabilt på 4GHz? Vent litt så skal jeg ringe VG å opplyse om den enorme prestasjonen din.

Flere dinosaurer er tidlig oppgitt av det jeg har dokumenter. Så oppgitt at de velger å støtte en udugelig AMD bare for å få ut sine frustrasjoner, er mitt inntrykk av din opførsel.

Lenke til kommentar
Jeg skriver saklig, med mindre noen starter med å slenger dritt på meg, da forbeholder jeg retten til å slenge det samme/verre tilbake.

 

jeg er så gald at noen gamle dinosaurer er oppgitt av å se mine flotte Ocing resultere

 

Flotte? Mener du den 920'en du kjører stabilt på 4GHz? Vent litt så skal jeg ringe VG å opplyse om den enorme prestasjonen din.

Flere dinosaurer er tidlig oppgitt av det jeg har dokumenter. Så oppgitt at de velger å støtte en udugelig AMD bare for å få ut sine frustrasjoner, er mitt inntrykk av din opførsel.

 

Det fins to udugelige "ting" her, det ene er argumentasjonen din (kritiserer i hytt og vær, men har knapt noe å vise til selv) - og det andre er vel kanskje Intel, som taper WR's etter Deneb's inntog (for å bruke din ganske så tabloide vinkling på verden)...

Endret av knopflerbruce
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
formann og knopflerbruce kan prate for seg selv, og jeg har ennå ikke sett noe dugelig klokking på i7 fra noen av dem. Jeg håper at de kan legge frem dokumentasjon på dine påstander.

 

Nok om å digge deg selv og skryte av gode og gamle dager, kom med dokumentasjon og la oss se hva du eller dine venner kan få til på AMD. La oss se hva du, dine kompiser og AMD duger til.

 

Ser ut som du legger inn søknad på søknad om forumferie.... igjen Sam. :)

 

Det er bare sååå patetisk å slenge ut "noe dugelig klokking på ci7 fra noen av dem"...

 

Formann har prøvd *en* dårlig 920, Knopfler(Knut) er AMD-mann på sin hals, og veit alt om klokking (av AMD).

Dersom han "gadd" å interessere seg for en ci7/X58 hadde du sett klokk på rundt 5Ghz.

 

Du har hatt to rigger som du har vært umåtelig stolt av, begge med Nvidia skjermkort (som du også skryter uhemmet av).

Hvorfor kommer du ikke ned fra tronen og oppfører deg litt?

Du kan jo både teori og praksis, så hvorfor ikke poste slik du kan.

Saklig og relevant om de to riggene du veit noe om. :)

 

Forøvrig:

Du har jo ikke vist annet enn at du "kan" klokke to brukbare 45nm CPU'er opptil deres potensiale.

Ingen heksekunst det. :)

Og dokumentasjon som ikke passer dine synspunkt forkaster du uansett, ref. dine spørsmål om strømforbruk som jeg tok meg bryet å dokumentere.

 

AMD lager på ingen måte "udugelige" CPU'er.

Dersom du hadde noesomhelst kredibilitet hadde du forstått at når "kongen" (nåværende) av klokking - Kingpin/Vince, setter rekorder på xs.org/hwbot med PhenomII/HD4890x2 så kan du faktisk ikke få bedre "dokumentasjon" på at AMD er mer enn dugelig.

Faktisk *best* mtp overklokking. I øyeblikket.. "that is".

En kunnskapsrik klokker/hardware-entusiast velger de verktøy som er tilgjengelig utifra hva som er best.

Det være seg AMD, Intel, Nvidia...

 

Dessuten er det jeg som er konge her på forumet.. :p

Lenke til kommentar
Dessuten er det jeg som er konge her på forumet..

haha TL1000S :thumbup:

 

EDIT:

Forøvrig takk for den gode oversikten med strømforbruk du har komponert(bokmerket), det åpnet øynene mine litt ift. hva jeg skal kjøre min Ci7 på gjennom våren og utover.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Det er så morsomt å se at flere dinosaurer som deres dager er talt og klarer ikke å vise noe dugelig OC lenger, står i kø for å si noe om meg og mine egenskaper, og annonsere "ignore" på meg. Men færreste av dem duger til å slå mine tall på OCing.

 

Jeg synes litt synd på de gale og utgåtte.

Lenke til kommentar
Det er så morsomt å se at flere dinosaurer som deres dager er talt og klarer ikke å vise noe dugelig OC lenger, står i kø for å si noe om meg og mine egenskaper, og annonsere "ignore" på meg. Men færreste av dem duger til å slå mine tall på OCing.

 

Jeg synes litt synd på de gale og utgåtte.

 

Du har ikke noe spesielt dugelig OC å vise til. En grei chip, men hvor langt opp på listene havner du?

 

http://www.hwbot.org/quickSearch.do?hardwareId=CPU_1741

 

Hansken er kastet. Er du mann nok til å plukke den opp?

 

Selvfølgelig må du ha noe hvassere enn en K8 for å slå i7, men det er jo ikke poenget. Om en klokk er god eller dårlig er jo avhengig av hva andre gjør med den samme modellen - ikke hva som måtte finnes av resultater på annen teknologi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...