Gå til innhold

Intel Core™ i7 Quad/hexa Tråden -> Les Første Post!

Nizzen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nydelig. Gratulere med hovedkortet. Pris ? Ser det ligger på ca 5-6 tusen i norge.

har sagt det før tror jeg men betalte 507$ for HK og xxxx$ for CPUeneph34r.gif

xxx? Vet du ikke eller vil du ikke si det og vil 4 x'er si fra 1000 dollar og oppover eller?

Neida er ikke så hemmelig datongue.gif

Jeg betalte nesten 3000$ for alt inklusive frakt og frakten var på ca 300$ resten for du regne ut selvharhar.gif

Lenke til kommentar

Nydelig. Gratulere med hovedkortet. Pris ? Ser det ligger på ca 5-6 tusen i norge.

xxx? Vet du ikke eller vil du ikke si det og vil 4 x'er si fra 1000 dollar og oppover eller?

Jeg betalte nesten 3000$ for alt inklusive frakt og frakten var på ca 300$ resten for du regne ut selvharhar.gif

3000 med eller uten SR2? og med eller uten toll og moms? Du bestilte fra USA right?

BTW bor i USA :cool:

Lenke til kommentar

3000 med eller uten SR2? og med eller uten toll og moms? Du bestilte fra USA right?

BTW bor i USA cool.gif

Med SR-2 seff, da bør du følge med på Newegg de har noen bra tilbud innimellomsmile.gif

Lenke til kommentar

minhund:

Det er viktig å skrive dollartegnet foran tallet for det er nå det er cent at det skal være tegn etter tallet.

Er vel ikke så ille pris det med tanke på hva det koster for x5680, men nå har ikke jeg erfaring med kvaliteten på ES-brikker.

Får du noe ekstra ytelse av at det er 2 QPI-lenker?

Lenke til kommentar

minhund:

Det er viktig å skrive dollartegnet foran tallet for det er nå det er cent at det skal være tegn etter tallet.

Er vel ikke så ille pris det med tanke på hva det koster for x5680, men nå har ikke jeg erfaring med kvaliteten på ES-brikker.

Får du noe ekstra ytelse av at det er 2 QPI-lenker?

2xqpu er jo for at prosessorene skal klare å "snakke" sammen. Det blir ikkje noe ekstra ytelse ut av det enn 12 tråder til :p 

Det er veldig stor forskjell på ES brikker, men som regel er det svært skjeldent å drepe cpuer om man ikkje kjører veldig høy volt. 32nm kan degraderes, men det er ikkje ofte de dauer fordeom.

Hadde selv en 980xes som degraderte seg litt. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...