Mr. A Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Nydelig. Gratulere med hovedkortet. Pris ? Ser det ligger på ca 5-6 tusen i norge. Endret 2. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Du ser vel et par andre sexy deler på hket Mr.A? Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Nydelig. Gratulere med hovedkortet. Pris ? Ser det ligger på ca 5-6 tusen i norge. har sagt det før tror jeg men betalte 507$ for HK og xxxx$ for CPUene Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Nydelig. Gratulere med hovedkortet. Pris ? Ser det ligger på ca 5-6 tusen i norge. har sagt det før tror jeg men betalte 507$ for HK og xxxx$ for CPUene xxx? Vet du ikke eller vil du ikke si det og vil 4 x'er si fra 1000 dollar og oppover eller? Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Nydelig. Gratulere med hovedkortet. Pris ? Ser det ligger på ca 5-6 tusen i norge. har sagt det før tror jeg men betalte 507$ for HK og xxxx$ for CPUene xxx? Vet du ikke eller vil du ikke si det og vil 4 x'er si fra 1000 dollar og oppover eller? Neida er ikke så hemmelig da Jeg betalte nesten 3000$ for alt inklusive frakt og frakten var på ca 300$ resten for du regne ut selv Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Nydelig. Gratulere med hovedkortet. Pris ? Ser det ligger på ca 5-6 tusen i norge. har sagt det før tror jeg men betalte 507$ for HK og xxxx$ for CPUene xxx? Vet du ikke eller vil du ikke si det og vil 4 x'er si fra 1000 dollar og oppover eller? Neida er ikke så hemmelig da Jeg betalte nesten 3000$ for alt inklusive frakt og frakten var på ca 300$ resten for du regne ut selv 3000 med eller uten SR2? og med eller uten toll og moms? Du bestilte fra USA right? BTW bor i USA Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Nydelig. Gratulere med hovedkortet. Pris ? Ser det ligger på ca 5-6 tusen i norge. har sagt det før tror jeg men betalte 507$ for HK og xxxx$ for CPUene xxx? Vet du ikke eller vil du ikke si det og vil 4 x'er si fra 1000 dollar og oppover eller? Neida er ikke så hemmelig da Jeg betalte nesten 3000$ for alt inklusive frakt og frakten var på ca 300$ resten for du regne ut selv 3000 med eller uten SR2? og med eller uten toll og moms? Du bestilte fra USA right? BTW bor i USA Med SR-2 seff, da bør du følge med på Newegg de har noen bra tilbud innimellom Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 OH yeah they have, and taxfree <3 Og fri shipping jo Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 OH yeah they have, and taxfree <3 Og fri shipping jo Da er det jo bare å ta i mot bestillinger fra oss her på andre siden av dammen Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 OH yeah they have, and taxfree <3 Og fri shipping jo Da er det jo bare å ta i mot bestillinger fra oss her på andre siden av dammen Haha, ja kanskje det, men vet ikke hva shipping til Norge koster jeg, det er sikkert ikke gratis. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 minhund: Det er viktig å skrive dollartegnet foran tallet for det er nå det er cent at det skal være tegn etter tallet. Er vel ikke så ille pris det med tanke på hva det koster for x5680, men nå har ikke jeg erfaring med kvaliteten på ES-brikker. Får du noe ekstra ytelse av at det er 2 QPI-lenker? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 minhund: Det er viktig å skrive dollartegnet foran tallet for det er nå det er cent at det skal være tegn etter tallet. Er vel ikke så ille pris det med tanke på hva det koster for x5680, men nå har ikke jeg erfaring med kvaliteten på ES-brikker. Får du noe ekstra ytelse av at det er 2 QPI-lenker? 2xqpu er jo for at prosessorene skal klare å "snakke" sammen. Det blir ikkje noe ekstra ytelse ut av det enn 12 tråder til Det er veldig stor forskjell på ES brikker, men som regel er det svært skjeldent å drepe cpuer om man ikkje kjører veldig høy volt. 32nm kan degraderes, men det er ikkje ofte de dauer fordeom. Hadde selv en 980xes som degraderte seg litt. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Skjønner, så hvis man kjører en slik i solo så gir 2 QPI null og niks? Grunnen til at jeg spør er at jeg har sett en del synsing om dette på engelsktalende forum. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Nå skal det sies at det finnes B1-stepping av ES også og de tåler like mye som retail Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Hmm. er i7 930 på vei ut? Eller er det bare komplett som tuller litt? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 950 har vel tatt over?`Den er iallefall prist ned. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 har ikke hørt at 950 skal være billigste tilbudet til 1366 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 950 har vel tatt over?`Den er iallefall prist ned. 950 har nå samme pris som 930 og 920, så det virker som om 930 er ute av gamet nå Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Stemmer det Nizzen. og det fikk jeg vite en liten uke etter jeg hadde bestilt min :S Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Bestilte du den i nett-butikk så bruk angreretten da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå