Gå til innhold

Intel Core™ i7 Quad/hexa Tråden -> Les Første Post!

Nizzen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Minhund:

Corsair Obsidian Series 800D - Custom Modified w/ 10 PCI Express Slots! eVGA SR-2 :thumbup:

The modification includes the following:

Custom cut back plate to fit the 10 I/O slots required for the EVGA Classified SR-2 HPTX Motherboard to install a mind-blowing 4-Way SLI setup.

Includes a professionally mounted Mountain Mods specifically designed EVGA Classified SR-2 HPTX Motherboard tray in black wrinkle finish.

Motherboard tray has a cut-out backplate to be able to mount both CPU mounting backplates without removal of the motherboard and comes with two security flanges, also in black wrinkle, for extra riggidity for the motherboard.

The modified case keeps the same functionality of the original Corsair Obsidian 800D which includes tool free operation and removal of the side panel for easy access to all of your valuable internals.

The Mountain Mods Motherboard tray also features support for other motherboards sizes including ATX, XL-ATX and E-ATX.

The Modified Corsair 800D supports 10 I/O slots so other popular 4-Way SLI motherboards, like the EVGA 4-Way Classified, Gigabyte GA-X58A-UD9, and ASUS P6T7 WS Supercomputer are supported as well

Men det nye Lian-Li er sikkert bra nok for deg :yes:

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Ikke bare jeg som har sniffet meg ut en dual CPU system tongue.gif

Har klart å snappe opp ett Skulltrail hovedkort som er på vei til meg akkurat nå.

Hørte noen rykter om det fra Soppensmile.gif

Fikk du en bra pris på det?

Bedre å spare til high end 22nm enn å investere i noe monster-PC nå.

Skjønner tankegangen din men jeg regner med å ha råd til high end 22mm når de kommer ogsåcool.gif

Liten edit:

Det er disse CPUene jeg skal bruke på SR-2 Intel Readies New Xeon X5690 Processor, Fastest Six-Core

Endret av minhund
Lenke til kommentar

Joda, kan ikke klage på prisen egentlig da, 1700 spenn eller 301 USD med frakt da.

Nå begynner jakten på chipper som neste steg, men siden jeg satser på litt billigere så blir de neppe noen supre overklokkere, håper på å nå 4GHz som sluttresultat, ellers må jeg si at SR-2 så fristende ut en stund :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...