Gå til innhold

Intel Core™ i7 Quad/hexa Tråden -> Les Første Post!

Nizzen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tipper det er termometer jeg også, han har tross alt 5 potter å holde styr på, holder ikke med bare ett termometer da.

EDIT: Men når jeg ser nermere på ledningene som går ut fra dem så er jeg ikke så sikker lenger :hmm:

Endret av wim
Lenke til kommentar

Jeg tror det er noe annet. Husker jeg leste om "Benchers meetup Michigan" på XS.com.

Husker det var bilder av en såkalt "Vantage rigg" som scorte utrolig bra, på dette bilde var det klippt ut noe som de ikke kunne vise pga. NDA. Prøver å lete opp dette bilde, men finner det ikke.

http://www.xtremesystems.org/forums/showth...767#post3987767

Lenger ned på siden står det ganske mye om disse panelene og det er IKKE temperatur målere.

De skal visst bli lansert om ca 14-15 timer hos EVGA.

Endret av TMWH
Lenke til kommentar
Ser kanskje ut som jeg slipper det, tror Classified kortet har avgått med døden.

Får i allefall ikke livstegn fra kortet etter å ha forsøkt med forskjellige PSUer og skjermkort så forblir det mørkt og ingenting i diagnose LEDen heller, den forblir mørk.

Prøvd dette ?

Har forsøkt å kakke litt på BIOS brikken ja, for det virker som om den ikke helt henger med, men har ikke hatt noe resultat av det heller.

Har også kun en CPU vifte tilkoblet i tørr kjøring, har hatt flere på men det var dog laveffekts vifter.

Lenke til kommentar

http://www.driverheaven.net/photoshop.php#

Photoshop benchmark for dem som bruker Photoshop. Jeg har kjørt testen, og kan si at jeg er tilfreds med en i7 med photoshop, selv som ikkje alle kjernene ble brukt på alle testene.

Nytt Evega Classified kort! Hell yeah!

http://www.evga.com/articles/00501/

4x gtx 285 :dribble:

the GTX 285 classified is a custom design that includes 3 6 pin plugs for maximum power. Also included is support for the EVBot tool as well. Built in 8 phase power management for pure clean power as well. Icnludes X-COOL switch for extreme cooling. Also have voltage read points.
Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Hei!

Jeg skulle egentlig bruke et DFI-kort, men så visste det seg at dette.. ikke fungerte, og det ser nå ut som om det kan bli lenge til at jeg får tak i et nytt et, så jeg har begynt å kikke sånn smått etter et annet kort jeg kan bruke.

Jeg har kanskje spesiellt peilet meg inn på EVGA X58 SLI LE, mye pga. av utseende samt at jeg ikke har plass til Classifed. :p (kan angre nå på at jeg kjøpte Antec P182)

- Er det noen som vet om noen grunn til å ikke kjøpe det kortet?

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg skulle egentlig bruke et DFI-kort, men så visste det seg at dette.. ikke fungerte, og det ser nå ut som om det kan bli lenge til at jeg får tak i et nytt et, så jeg har begynt å kikke sånn smått etter et annet kort jeg kan bruke.

Jeg har kanskje spesiellt peilet meg inn på EVGA X58 SLI LE, mye pga. av utseende samt at jeg ikke har plass til Classifed. :p (kan angre nå på at jeg kjøpte Antec P182)

- Er det noen som vet om noen grunn til å ikke kjøpe det kortet?

Ikke plass til Classified? har gjort noen små tester og klarer å få den ned i ett kabinett som er fra Socket A alderen så da sier det litt... Blir litt knotete men om du vil ha Classified så får du den nedi i allefall.

Har nå ett kabbis som er beregnet på E-ATX dog, så Classifieden er faktisk svært liten :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...