Mr. A Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) går det an å bruke kun en 4pins kontakt på asus rampage 2 ekstreme?, jeg mangler en forlenger kabel for 8 pin og det fulgte kun med en 4 pin forlenger med lian liet mitt Endret 6. juni 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
007CD Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Du får prøve om du har kortet, starter det ikke så vet du i allefall hvor årsaken ligger. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Du får prøve om du har kortet, starter det ikke så vet du i allefall hvor årsaken ligger. det burde funke, for det var en svart "propp" som stod over 4 av de 8 pinnene på hovedkortet Edit: Endret 6. juni 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Ja det vil funke.. Men er vel ikke optimalt. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Har hørt om et program som blir brukt til å teste prosessorer, den gikk utpå å se hvor mange siffer den klarte ved regning av Pi, noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Ja det vil funke.. Men er vel ikke optimalt. vet det ikke blir optimalt, men det blir bare midlertidig, til microplex får sendt forlengerkabelen som de aldrig får på lager Endret 6. juni 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
wim Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Har hørt om et program som blir brukt til å teste prosessorer, den gikk utpå å se hvor mange siffer den klarte ved regning av Pi, noen som vet hva den heter? Du tenker nok på SuperPi . Husk at superpi kun måler singel tråd ytelse, så for å få ett litt bedre bilde av hva en moderne multikjerne cpu kan klare så brukes gjærne mer moderne tester som f.eks. cinebench. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Så kommer EVGA Classified FTW selvfølgelig Lenke til kommentar
007CD Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hmmm Step up kanskje? Hehehehe, men nei. 2x NF200 må bli ett mareritt faktisk i allefall varme messig. Pluss at de må ta av lansene til den første denne gangen, da blir det latency for singlekort også, selv om den er liten. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Så kommer EVGA Classified FTW selvfølgelig haha lenge siden jeg så den ja.. http://www.evga.com/forums/tm.asp?m=100558...ge=19&key=# Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Har hørt om et program som blir brukt til å teste prosessorer, den gikk utpå å se hvor mange siffer den klarte ved regning av Pi, noen som vet hva den heter? Du tenker nok på SuperPi . Husk at superpi kun måler singel tråd ytelse, så for å få ett litt bedre bilde av hva en moderne multikjerne cpu kan klare så brukes gjærne mer moderne tester som f.eks. cinebench. HyperPi er SuperPi som bruker flere kjerner.=) Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Forresten, hva er forskjell på "Bokført saldo" og "Disponibelt på konto"? Så utrolig of topic, men akk så relevant i denne tråden likevel..! :!: Lenke til kommentar
OldMan Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Lekt litt med W3520 og DFI i helgen. Luftkjølt med TRUE, boot fra bios. Ikke optimale tider, konsentrert meg om maks Mhz Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Kjenner jeg har sykt lyst på en Xeon med D0 stepping Men skal vente til Nehalem-EX er ute før jeg vurderer en oppgradering. Nå som Infernal Engine er ute, så bra til å bruke CPU til Game/Physics, og som skalerer med flere kjerner. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Så kommer EVGA Classified FTW selvfølgelig haha lenge siden jeg så den ja.. http://www.evga.com/forums/tm.asp?m=100558...ge=19&key=# Og det viser seg at bildet er fake Kjenner jeg har sykt lyst på en Xeon med D0 stepping Men skal vente til Nehalem-EX er ute før jeg vurderer en oppgradering. Nå som Infernal Engine er ute, så bra til å bruke CPU til Game/Physics, og som skalerer med flere kjerner. Det kan ta en stund til EX kommer da. http://www.brightsideofnews.com/news/2009/...nehalem-ex.aspx Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Pent Oldman;) Volvo: Er ikke alle som er slik;) Lenke til kommentar
OldMan Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Nei, er nok ikke alle som klokker som denne dessverre. Men, den har sine svakheter denne også, uncore er utrolig vanskelig å få stabil, og over 3.8 vil den ikke (enda håper jeg). Ellers er det lenge siden jeg har kost meg så med en plattform/cpu som denne. Er utrolig mye å lære for å hente ut maks av disse cpuene og hk. Litt frustrende også, da det ofte er flaks og vill herjing med diverse ukjente innstillinger i bios som gjør at man kommer videre. Men, er dette jeg liker best med klokking. PS: Kan gjerne slutte å legge ut slike bilder her hvis noen mener dette ikke er rette plassen for slikt. Endret 8. juni 2009 av OldMan Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg vil helst ikke du skal slutte med det, storkoser meg med sånt. Har Dfi selv og jeg syns det hket er helt rått, men som du sier masse tweaking trengs til for og få maks ut av det. Men det er jo det som er artig, når man har sittet i lengre tid og plutselig får det til så får man en god følelse:D Lenke til kommentar
Anv Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 PS: Kan gjerne slutte å legge ut slike bilder her hvis noen mener dette ikke er rette plassen for slikt. Dette er da den perfekte plassen etter min mening. Pøs på! Lenke til kommentar
wim Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Ville ikke dette være den perfekte plassen? Samme for meg egentlig, bare litt rart at "alle" resultatene blir postet her i cpu forumet når hw.no har ett eget oc forum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå