Cortinarius rubellus Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 han godeste Hifikongen lager bakplater så Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 ...kan man ikke bruke en 80mm vifte som "bakplate" da? jo man kan bruke 80mm vifter som bakplater så lenge du har lange nok skruer og har socket 775, for skruehullene på 80mm vifter passer ikke på 1366 fordi det ikke er 80mm mellom dem Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Huff.. vanskelig å "prioritere", men jeg tror Old/Theo "taper" veddemålet sitt.. Har det ikke gått over 14 dager forresten? Det var meg og Oldman som mente å kjenne deg bedre enn du selv gjør. Jeg antydet 2 mnd, Oldman mente 2 uker var nærmere. Det faktum at du allerede nå er ute å fisker etter redusert tid, beviser vel at vi har rett..? Hehe, nei det er sommer og sol, og motorsykkel eller andre ting kan være vel så spennende som en CPU revisjon. Det var forresten rundt 17 mai, for jeg byttet ut bunad med bios og benchmarks i år, og ut fra Prime- loggene mistenker jeg at Oldman gjorde det samme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Huff.. vanskelig å "prioritere", men jeg tror Old/Theo "taper" veddemålet sitt.. Har det ikke gått over 14 dager forresten? Det var meg og Oldman som mente å kjenne deg bedre enn du selv gjør. Jeg antydet 2 mnd, Oldman mente 2 uker var nærmere. Det faktum at du allerede nå er ute å fisker etter redusert tid, beviser vel at vi har rett..? Hehe, nei det er sommer og sol, og motorsykkel eller andre ting kan være vel så spennende som en CPU revisjon. Det var forresten rundt 17 mai, for jeg byttet ut bunad med bios og benchmarks i år, og ut fra Prime- loggene mistenker jeg at Oldman gjorde det samme. Hehe... alle har sin pris. Noen er billigere (hw-horer) andre er mer "kostbare". En mulighet som innebærer "win-win" ("byttehandel") og lav pris er vanskelig å motstå. Om det blir noe av det, er en helt annen sak. Har ikke hørt noe foreløpig. Edit(fikk mail nå): Å var det den karen? Det blir nok handel ja... Endret 3. juni 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
OldMan Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Det var forresten rundt 17 mai, for jeg byttet ut bunad med bios og benchmarks i år, og ut fra Prime- loggene mistenker jeg at Oldman gjorde det samme. Hehe, jeg primet mellom flaggheising, barnetog og festing ja. Ser nå att jeg kan redusere vcore endel på noen av hastighetene, det tar jaggu lang tid å finne optimale spenninger på alt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 TLS: Meg du tenkte på nå :!: Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Oldman: Post gjerne optimale spenninger og oppsett Lenke til kommentar
OldMan Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Oldman:Post gjerne optimale spenninger og oppsett Det kan jeg godt. Jobber med å finne en god klokk rundt 4.3 nå, med 8 timer prime som mål. Ellers er det litt forskjell på hver enkelt cpu, så en ferdig oppskirft vil sjelden kunne brukes direkte. Fått hentet din W3520, resultater ? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 er det noen som vet hvordan man fjerner termisk lim ?. har allerede prøvd arcticlean men det funka minimalt Lenke til kommentar
Sink Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 er det noen som vet hvordan man fjerner termisk lim ?. har allerede prøvd arcticlean men det funka minimalt Kan vel prøve å legge det du skal fjerne limet av i stekeovnen på ~100 grader, så vaske. Er vel mulig at limet mykner litt? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 er det noen som vet hvordan man fjerner termisk lim ?. har allerede prøvd arcticlean men det funka minimalt Kan vel prøve å legge det du skal fjerne limet av i stekeovnen på ~100 grader, så vaske. Er vel mulig at limet mykner litt? funka ikke helt som planlagt. la den i ovnen på 100 c. så gikk jeg å så på tv og glemte av tiden . det funka, men det ble brendt istendenfor å bli mykt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Får jeg spørre hva den termiske limen sitter fast på? Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Lim herdes jo av varme. Alkohol eller bensin(produkter) pleier å gjøre susen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Og noe skarpt, som et barberblad eller noe. Så skraper du det forsiktig av. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Får jeg spørre hva den termiske limen sitter fast på? nei! det får du ikke. joda det sitter fast i en kjøler som jeg skal beholde fra det gamle hovedkortet mitt Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Lim herdes jo av varme. Alkohol eller bensin(produkter) pleier å gjøre susen. termisk lim og vanlig lim er jo to helt forskjellige ting. siden termisk lim inneholder termisk pasta så blir det mykt av å varmes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 det sitter fast i en kjøler som jeg skal beholde fra det gamle hovedkortet mitt i kjøler ? ... Dersom det er vanlig goop du snakker om (altså ikke lim) benytter du blå isopropanol. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 det sitter fast i en kjøler som jeg skal beholde fra det gamle hovedkortet mitt i kjøler ? ... Dersom det er vanlig goop du snakker om (altså ikke lim) benytter du blå isopropanol. hva er isopropanol ?, nei det er lim Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 hva er isopropanol ?, nei det er lim North/South bridge ? Termisk lim kan fjernes med neglelakk fjerner, men du bør ha gamle typen fordi det er vanskeligere med de nyere "miljøvennlige". Isopropanol er fettfri sprit. Du får det hos en farghandel ol. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) det var southbridge. det funka å bare skrape det av med et av mine trofaste oppklipte bankkort :!: Endret 3. juni 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå