Gå til innhold

Intel Core™ i7 Quad/hexa Tråden -> Les Første Post!


Nizzen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC
skjønte ikke hva core og uncore var og hva qpi er ?

Les de siste 30 sidene i denne tråden og studer skjermbildene...

 

Konsentrer deg først om vcore (cpu spenning), mp (multiplier) og cblk (klokkeratio). Som flere her sier, kjør vcore manuelt da auto mater altfor mye. Last ned realtemp, cpu-z og prime for test og du er langt på vei.

Lenke til kommentar

og, tusen takk for svar "Tiltman". har ikke fått delene ennå bare sånn at du vet det, prøver bare å forberede meg litt, men er det ikke sånn at Asus rampage 2 ekstreme er veldig lett å klokke med ? det har jo et sånn tweakit som gjør at du kan klokke mens du kjører windows.

Lenke til kommentar
og, tusen takk for svar "Tiltman". har ikke fått delene ennå bare sånn at du vet det, prøver bare å forberede meg litt, men er det ikke sånn at Asus rampage 2 ekstreme er veldig lett å klokke med ? det har jo et sånn tweakit som gjør at du kan klokke mens du kjører windows.

 

Hmm, tror det er flere kort der ute som har det nå?

Eller kan hende jeg er helt på villspor:)

Lenke til kommentar
Jeg fant fra et forum hvor de sa at Alan Wake runs well on GTX 7900 and q6600 3,6 GHz eller no sånt. Burde jeg da begynne å klokke min i7 920 når den kommer ut? Er litt overrasket over CPU bruk her, så ikke "fantastisk" ut den gameplay videon.

Alan Wake er ikke ferdig laget enda. Tviler på det funker bra med et 7900GTX.

Lenke til kommentar
Jeg fant fra et forum hvor de sa at Alan Wake runs well on GTX 7900 and q6600 3,6 GHz eller no sånt. Burde jeg da begynne å klokke min i7 920 når den kommer ut? Er litt overrasket over CPU bruk her, så ikke "fantastisk" ut den gameplay videon.

Alan Wake er ikke ferdig laget enda. Tviler på det funker bra med et 7900GTX.

 

når han sa dette tolket jeg det som medium med grei oppløsning, ikke maks selvsagt.

Men basert på denne lille infoen så krever jo dette mer en crysis og gta 4 (ikke at noen av de 2 er optimalisert akkurart)

Lenke til kommentar
Jeg fant fra et forum hvor de sa at Alan Wake runs well on GTX 7900 and q6600 3,6 GHz eller no sånt. Burde jeg da begynne å klokke min i7 920 når den kommer ut? Er litt overrasket over CPU bruk her, så ikke "fantastisk" ut den gameplay videon.

Alan Wake er ikke ferdig laget enda. Tviler på det funker bra med et 7900GTX.

 

når han sa dette tolket jeg det som medium med grei oppløsning, ikke maks selvsagt.

Men basert på denne lille infoen så krever jo dette mer en crysis og gta 4 (ikke at noen av de 2 er optimalisert akkurart)

 

Det blir krevende, men man skal kunne spille med grei oppløsning hvis man har et mid-end kort...men såklart det har 24\7 system med vær osv. og sånt krever litt.

Jeg håper de klarer og bruke 4 kjerner på spillet:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...